دو پیروزی و دو شکست برای بانوان مقاومت در لیگ برتر تیراندازی

بانوان تیم مقاومت بسیج در هفته پنجم و ششم لیگ برتر تیراندازی به دو پیروزی و دو شکست دست پیدا کردند.
کد خبر: ۸۵۷۷۳۶۴
|
۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱
به گزارش خبرگزاري بسيج،هفته پنجم و ششم لیگ برتر تیراندازی سلاح های بانوان با حضور ۸ تیم و به میزبانی تیم پردیسان در سالن ۸۰ مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

در رقابت های هفته پنجم تیم مقاومت بسیج برابر برابر تیم نزاجا در دو بخش تفنگ بادی و تپانچه شکست خورد اما در هفته ششم بانوان مقاومت توانستند تیم بعثت را در دو بخش تفنگ بادی و تپانچه شکست دهند.

با این نتایج در بخش تپانچه تیم مقاومت بسیج به صدر جدول صعود کرد و در بخش تفنگ در رده سوم باقی ماند.

در رده بندی انفرادی هفته پنجم در تفنگ بادی، الهه احمدی با امتیاز ۴۱۸٫۷ از نزاجا در مکان اول، مه لقا جام بزرگ با امتیاز ۴۱۸٫۶ از پاس قوامین در مکان دوم و نجمه خدمتی با امتیاز ۴۱۸٫۲ از مقاومت در مکان سوم ایستادند.

در ادامه در انفرادی تپانچه بادی نیز بهناز غلامی با امتیاز ۳۸۴ و اکرم رمضانی با امتیاز ۳۸۱ هر دو از نزاجا و سارا میرابی با امتیاز ۳۷۶ از پردیسان به عنوان برترین های این رقابتها بودند.

در بخش انفرادی تفنگ بادی در هفته ششم، نجمه خدمتی با امتیاز ۴۱۹٫۶ از مقاومت در جایگاه اول، نرجس امام قلی نژاد با امتیاز ۴۱۷٫۳ از نزاجا در جایگاه دوم و مه لقا جام بزرگ با امتیاز ۴۱۴٫۹از پاس قوامین در جایگاه سوم ایستادند.

درانفرادی تپانچه بادی نیز، بهناز غلامی با امتیاز ۳۷۹ از نزاجا، سارا میرابی با امتیاز ۳۷۷ از پردیسان واشرف درویش با امتیاز ۳۷۱ از نزاجا به ترتیب در مقام های اول تاسوم ایستادند.
ارسال نظرات