مسئول سازمان اردویی راهیان نور خراسان جنوبی :

اعزام اولین کاروان راهیان نور دانش آموزی خراسان جنوبی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه انصار الرضا خراسان جنوبی گفت: اردوهای راهیان نور دانش آموزی استان خراسان جنوبی امروز با اعزام اولین گروه از دانش آموزان شهرستان طبس افتتاح می شود.
کد خبر: ۸۵۷۷۶۴۶
|
۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج به نقل از کوله بار،حاجی علی جلالی گفت: اردوهای راهیان نور دانش آموزی استان خراسان جنوبی با اعزام اولین گروه از دانش آموزان شهرستان طبس در ساعت 18 امروز افتتاح می شود.
 
مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه انصار الرضا خراسان جنوبی ادامه داد: اولین گروه از دانش آموزان استان ساعت 18 امروز به وسیله هشت اتوبوس به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام خواهند شد.
 
وی در خصوص تعداد دانش آموزان اعزامی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس افزود: در هر مرحله اعزام ها در نظر داریم 350 دانش آموز را به این مناطق اعزام کنیم.
 
جلالی با بیان اینکه در اولین مرحله اعزام ها فقط دانش آموزان پسر اعزام می شوند افزود: زائران دانش آموز در این اردوی دو روزه یک روز را در هویزه و دهلاویه و یک روز را در اروند و خرمشهر سپری خواهند کرد.
 
مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه انصار الرضا خراسان جنوبی در ادامه به مراسم افتتاحیه اردوهای راهیان نور دانش آموزی اشاره کرد و افزود: در مراسم افتتاح راهیان نور دانش آموزی استان خراسان جنوبی فرمانده سپاه استان, مسئول بسیج دانش آموزی استان, مدبرکل آموزش و پرورش استان, مسئولین شهرستان طبس و کارکنان سازمان اردویی استان حضور خواهند داشت.
 
وی با بیان اینکه در مرحله اول و طی 35 روز 2500 نفر از دانش آموزان خراسان جنوبی را به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می کنیم گفت: طبق برنامه ریزی هایی که صورت گرفته در نظر داریم در صورت تامین اعتبار در مجموع شش هزار نفر از دانش آموزان استان را به مناطق عملیاتی اعزام کنیم.
 
انتهای پیام/ ف
ارسال نظرات