خبرهای داغ:
نماینده سازمان جهانی شین کاراته شرق کشور:

اولين شاخصه هر ورزشكار اخلاق است

نماینده سازمان جهانی شین کاراته شرق کشور گفت: دوران ورزشي ورزشكار روزي خاتمه مي يابد؛‌ بنابراين آنچه كه ماندگار است؛ اخلاق حرفه اي و رفتار و منش انساني است
کد خبر: ۸۵۷۸۰۵۶
|
۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲
شیهان مرتضی آشوری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به حضور در رشته های رزمی مختلف از کودکی اظهار کرد: از هفت سالگی ورزش رزمی کار کرده ام و تاکنون در 21 رشته رزمی فعالیت کرده و بیش از 180 عنوان قهرمانی شهرستانی،استانی و کشوری کسب نموده ام.

وی افزود: در رشته شی کاراته 133 شاگرد دارای مقام کشوری پروش و تربیت نموده ام که در انواع سبک های کاراته، کیوکوشین،کنگ فو،کونگ فو پرتوا،کینگ بوکسین و... عناوین مختلفی کسب نموده اند.


بنیان گزار و رئیس سبک شین کاراته استان سمنان خاطر نشان کرد: در سال 94 در جلسه ای که نمایندگان ورزشی حضور داشتند برای دومین سال متوالی نماینده سبک شین کاراته در استان و شرق کشور انتخاب شدم.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات شهرستانی شین کاراته و رضایت مسئولین کشوری این رشته از برگزاری مسابقات تصریح کرد: در مسابقات قهرمانی شین کاراته کشوری تیم شش نفره از بسیجیان سپاه شاهرود اعزام شد که سه مقام بدست آوردند و بنده به عنوان داور و مربی در این مسابقات حضور داشتن.

آشوری با اشاره به حضور در مسابقات بین المللی شین کاراته در یزد گفت: در این مسابقات به عنوان داور مسابقات در رده جوانان و بزرگسالان شرکت و به عنوان بازیکن در رده پیشکسوتان شرکت و مقام نائب قهرمانی را کسب نمودیم.

نماینده سازمان جهانی شین کاراته شرق کشور با بیان اینکه بنیان گزار انواع سبک های کاراته و دفاع شخصی و تنها مربی هیپنوتیزم در شهرستان شاهرود هستم خاطر نشان کرد: تمام تلاش من این است تا بتوانیم ورزش قهرمانی را بین افراد و به خصوص بسیجیان ترویج دهیم.



وی با اشاره به شاخصه ورزشکاران گفت: به نظرم شاخصه ورزشکار خوب اول اخلاق دوم اخلاق و سوم فنی بودن است و رمز موفقیت من در ورزش توکل به خدا، کمک کردن به شاگردان و دعای خیر پدر مادرم است.

مسئول تربیت بدنی حوزه بسیج علی ابن ابیطالب(ع) شاهرود تصریح کرد: تلاشمان این است همکاری با بسیج را مثل گذشته ادامه بدهیم و نیروهای علاقمند را جذب بسیج کنیم و مقتدرانه در ورزش بسیج حضور داشته باشیم.

آشوری با تاکید بر پرورش روح و جسم بسیجیان برای آمادگی در ابعاد مختلف عنوان کرد: بسیجی امروز ما باید در همه عرصه ها پیشقدم باشد و با پرورش روح و جسم خود بتواند انقلاب اسلامی را دنیا بر قله های رفیع علم و پیشرفت و دانش قرار دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها