خبرهای داغ:
سردار ابوحمزه در ستاد هماهنگی شهادت سردار همدانی:

سردار همدانی متعلق به جهان اسلام بود

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه سردار همدانی متعلق به جهان اسلام بود، گفت: اگر اتفاقی غیر از شهادت برای این برادر عزیز رقم می‌خورد جای تعجب داشت.
کد خبر: ۸۵۷۸۷۶۵
|
۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه امروز در جلسه ستاد هماهنگی شهادت سردار همدانی اظهار داشت: سردار همدانی از مجاهدان انقلاب اسلامی بود که در همه صحنه‌ها در رکاب امام (ره) و مقام معظم رهبری در تمام صحنه های خطیر حضور داشت و بدن هیچ چشم‌داشتی به تکلیف خود عمل کرد و امروز بعد از سال ها مجاهدت مزد خود را از خداوند متعال گرفت.

وی افزود: سردار همدانی در یک سال اخیر مرتب در جلسات سخنرانی از مجاهدت در راه خدا،دفاع از انقلاب اسلامی و حرکت در مسیر پیروی ازولایت فقیه استفاده می کردند و حال و هوای شهادت در ایشان نمایان بود.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه سردار همدانی متعلق به جهان اسلام بود، تصریح کرد: اگر اتفاقی غیر از شهادت برای این برادر عزیز رقم می‌خورد جای تعجب داشت.

وی ابراز داشت: ایشان در تمام صحنه های انقلاب از مظلومین دفاع کرد و خداوند به این خادم امام حسین(ع) که همیشه میانداری از هیئت رزمندگان را بر عهده داشت در ابتدی ماه محرم مزدی بی بدیل هدیه کرد و خداوند جایگاهی بسیار نورانی در نزد خود برای ایشان قرار داد.

ابوحمزه اضافه کرد: تقدیر الهی بر این رقم خورد که در آستانه ماه محرم با تشییع این سردار اسلام مواجه شویم و این یعنی انتخاب زیبایی از طرف امام مظلومین حضر ت ابا عبد ا... الحسین(ع) که یاران خود را در کنار خود برمی‌گزیند.

گفتنی است؛ مراسم تشییع سردار حسین همدانی روز یکشنبه 94/7/19 در تهران و روز دوشنبه 94/7/20 در استان همدان با حضور حداکثری مردم انجام خوهد شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات