خبرهای داغ:

اطلاعیه تسلیت شهادت سردار همدانی از سوی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان طی اطلاعیه ای شهادت سردار دلیر اسلام حاج حسین همدانی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۸۵۷۸۷۵۹
|
۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان طی اطلاعیه ای شهادت سردار دلیر اسلام حاج حسین همدانی را تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ
با نهایت تاسف و تاثر شهادت فرمانده دلیر و رشید هشت سال دفاع مقدس، برادر عزیز سردار حاج حسین همدانی را به محضر حضرت بقیة الله الاعظم امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده وی و علی الخصوص مردم شریف دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان تبریک و تسلیت عرض می نماییم.
زهی سعادت آن مجاهد فی سبیل الله را که با توشه بس گران «حب اهل بیت(ع)» و دوستی و صمیمیت با ولی امر مسلمین جهان، پس از سال‌ها تلاش بی وقفه در پاسداری از انقلاب و ایران اسلامی دفاع جان برکفانه از حرم‌های اهل بیت(ع) به مقام والای شهادت دست یافت و در جوار همرزمان شهیدش به آرامش ابدی رسید.

بی شک مبارزات و خدمات خالصانه «سردار شهید حاج حسین همدانی» پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سال‌های نورانی دفاع مقدس و در عرصه‌های مختلف هرگز از یاد و خاطره رزمندگان این خاک عزیز نخواهد رفت.

بر خود واجب می دانیم رجعت ملکوتی آن پاسدار حق و حقیقت را به رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، همسر محترمه، فرزندان، همرزمان و بستگان ایشان تسلیت عرض نموده و برای همگان صبر و عزت روزافزون آرزومندیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات