خبرهای داغ:
آهکی خبر داد

برفروبی ۷۰ هزار مترمکعب در محور گنجنامه-تویسرکان

همدان-مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان گفت: ۷۰ هزار متر مکعب برفروبی در محور گنجنامه- تویسرکان انجام شده است.
کد خبر: ۹۵۹۴۵۵۲
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲

مهرداد آهکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: محور گنجنامه-تویسرکان به طول ۲۴ کیلومتر جزء مسیرهای فرعی و کوهستانی استان همدان محسوب می‌شود که هر ساله از اواخر آذر ماه به علت بارش سنگین برف، کولاک شدید، احتمال ریزش سنگ و نبود ایمنی کافی با پیشنهاد پلیس راه استان و موافقت کمیسیون ایمنی راه‌ها، مدیریت بحران استانداری و راهداری مسدود می‌شود.

وی تصریح کرد: ۷۰ هزار متر مکعب برفروبی در محور گنجنامه- تویسرکان انجام شده است.                                                    

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان ادامه داد: از ابتدای عملیات بازگشایی محور گنجنامه-تویسرکان افزون بر ۱۵ هزار متر مکعب خاکریزی در نقاط پرتگاهی، ۶۰۰ متر مکعب ترانشه برداری و ریزش برداری،۱۷۰ تن آسفالت گرم برای لکه‌گیری،۱۹۰ مورد لق گیری سنگ های بزرگ و... در این مسیر انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه عملیات ایمن‌سازی این محور همچنان ادامه دارد، گفت: هم اکنون دو اکیپ لکه‌گیری و چاله‌گیری، یک اکیپ تعمیر و نصب گارد ریل، یک اکیپ نصب نیوجرسی به همراه دو اکیپ گشت راهداری در محور گنجنامه مشغول فعالیت هستند.

آهکی تاکید کرد: از تمام رانندگان که قصد تردد در این مسیر را دارند خواشمندیم با رعایت سرعت مطمئنه و احتیاط کامل از محور گنجنامه-تویسرکان عبور کنند چراکه احتمال ریزش سنگ ریزه در برخی از مقاطع وجود دارد.

وی عنوان کرد: گشت‌های راهداری به صورت ۲۴ ساعته مشغول پایش و گشت‌زنی در این محور هستند و سامانه گویای ۱۴۱ نیز به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت انتقادات، شکایات و پیشنهادات همشهریان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار