خبرهای داغ:
آهکی خبر داد

فعالیت ۵۲ اکیپ راهداری در محورهای استان همدان

همدان-مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان از فعالیت ۵۲ اکیپ راهداری در محورهای شریانی، اصلی، فرعی و روستایی استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۵۶۲۷
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۶

مهرداد آهکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: اکیپ راهداری از هم اکنون مشغول آماده‌سازی و ارتقاء ایمنی راه‌های استان برای سفرهای تابستانی و اربعین حسینی هستند که در همین راستا رفع ۲۱ نقطه حادثه خیز با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی در حال رفع و اصلاح هستند.

وی از فعالیت ۵۲ اکیپ راهداری در محورهای شریانی، اصلی، فرعی و روستایی استان خبر داد و تصریح کرد: امسال برای اولین بار یک دستگاه خط کشی جدید خریداری شد که در مجموع دو اکیپ خط کشی امانی در راه‌های استان فعال می‌شوند تا عملیات خط کشی و احیای خط محورهای همدان تسریع شود.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان افزود: در راستای رفع نقاط پرتصادف هم اکنون سه اکیپ امانی و پیمانی مشغول نصب نیوجرسی در محورهای نهاوند-فیروزان، ملایر- اراک و تویسرکان-خیرآباد هستند و به زودی اجرای عملیات نصب نیوجرسی در محورهای پرتصادف مشخص شده نیز آغاز می‌شود.

وی گفت: از جمله اکیپ‌های فعال در سطح راه‌های استان همدان اکیپ‌های نصب و تعمیر تابلو وعلائم، نصب و تعمیر گادرریل، شانه‌سازی و تعدیل شیب شیروانی، بهسازی و روکش آسفالت، درزگیری، چاله‌گیری و لکه‌گیری، تعمیر و ساخت ابنیه فنی، احداث و تکمیل زیرگذر، آزادسازی حریم، گشت‌های راهداری، رنگ‌آمیزی سرعتکاه و تقاطع‌ها، نصب و تعمیر چراغ‌های چشمک زن، شیار لرزاننده و اکیپ‌های تعریض راه و پل هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار