خبرهای داغ:
آهکی خبر داد

هدفگذاری رفع تمام نقاط حادثه خیز استان همدان تا پایان سال جاری

همدان-مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان از هدفگذاری رفع ۲۱ نقطه حادثه‌خیز مصوب در محورهای استان همدان تا پایان سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۸۲۴۴
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰

مهرداد آهکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: طبق اعلام کمیسیون ایمنی راه‌های کشور ۵۲ نقطه حادثه‌خیز مصوب در محورهای استان همدان شناسایی شده است که سال گذشته با تلاش و همت جهادی عوامل راهداری استان ۳۱ نقطه از آن به طور کامل رفع و ۲۱ نقطه آن به سال جدید موکول شد.

وی از هدفگذاری رفع ۲۱ نقطه حادثه خیز مصوب در محورهای استان همدان تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: در سال گذشته این اداره کل جزء ادارات برتر کشور در رفع نقاط پرتصادف و حادثه‌خیز انتخاب شد و امیدواریم امسال نیز با پیگیری‌های مستمر و تلاش‌های جهادی این روند همچنان ادامه داشته باشد.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان تصریح کرد: هرساله تعداد فراوانی‌ها و نوع تصادفات یک مقطع مورد بررسی و تجزیه وتحلیل کمیسیون ایمنی راه‌های کشور قرار می‌گیرد و طبق دستورالعمل‌های مشخص، آن نقطه یا مقطع جزء نقاط حادثه خیز شناسایی و به ادارات استان‌ها ابلاغ می‌شود.

وی با اشاره به ارتقاء ایمنی راه‌های استان همدان اظهار کرد: حداقل الزامات ایمنی در تمام نقاط حادثه‌خیز استان اجرا شده است که نصب تابلوهای فسفری، نصب چراغ چشمک‌زن، خط کشی، خاکریزی نقاط پرتگاهی، ایجاد شیار لرزاننده طولی و عرضی، نصب سرعتکاه، نصب نیوجرسی، نصب استوانه‌ای و... از جمله این اقدامات است.

آهکی در پایان یادآور شد: ۸۸۷ نقطه حادثه خیز در راه‌های کشور شناسایی شده است که سهم استان همدان از این نقاط ۵۲ نقطه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات