مسئول حوزه دانشجویی شهید بهشتی مشهد مطرح کرد؛

نقش موثر بسیج در حفظ و شکل گیری نظام و انقلاب اسلامی

مسئول حوزه دانشجویی شهید بهشتی مشهد بیان داشت: اگر نیروی عظیم بسیج نبود شاید نظام حاکم بر کشور ما نظام جمهوری اسلامی نبود.
کد خبر: ۸۵۷۸۸۳۲
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲
حجت الاسلام صادقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، با اشاره به اثر گذاری بسیج در همه عرصه بویژه دشمن شکنی و مقابله با تهاجمات دشمن و خنثی سازی توطئه های آنان بیان داشت: معمار کبیر انقلاب در باب بسیج به اثر گذاری نیروهای انقلابی و مثبت بسیج و نیز موج آفرینی این نیروی مردمی بارها اشاره می کردند.

وی ابراز داشت: بسیج همیشه اولین قدم را در همه عرصه ها  برداشته و همیشه پیشگام بوده است.

صادقی تصریح کرد: این دوران، دوران مجاهده فرهنگی است و بسیج باید تمام ظرفیت خود را در این راه بکار بگیرد و در این راه ولایتپذیری از مسائل مهمی است که نیروهای مخلص بسیجی همیشه پرچمدار حمایت از رهبری بوده اند و شعار آنان نیز ولایتپذیری است.

وی اشاره داشت: بسیج مهمترین عنصری است که می تواند در جبهه فرهنگی با دشمن، اثر گذار باشد.

مسئول حوزه دانشجویی شهید بهشتی مشهد با اشاره به اینکه اگر بسیج نبود سیاست بازان و فتنه گران   و عوامل آشکار و پنهان داخلی استکبار جهانی  معلوم نبود چه بر سر این مملکت می آوردند، اظهار داشت: اگر بسیج نبود اقتدار نظام ما به این شکل نبود و شاید ما دیگر نظامی به اسم نظام جمهوری اسلامی نداشتیم و امام (ره) و مقام معظم رهبری نیز بارها به نقش بسیج مردمی در شکل گیری نظام و انقلاب اسلامی و نیز حفظ آن اذعان کرده اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها