خبرهای داغ:

نتایج اولیه انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی قزوین اعلام شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین نتایج اولیه انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی قزوین را اعلام کرد.
کد خبر: ۸۵۷۸۹۲۴
|
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵

حامد مانی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از   قزوین با اشاره به شرکت تعداد قابل توجهی از اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین برای رأی‌گیری و ایفای نقش در فرایند انتخابات اظهار کرد: اعضای هیئت مدیره برای هفت رشته مورد نظر در این سازمان انتخاب شدند که برای حضور در فعالیت‌ها و وظایف خود معرفی می‌شوند.

وی بیان کرد: مهندسان رشته معماری با انتخاب علی ارباب و عقیل امام‌قلی به ترتیب 739 و 625 رأی به عنوان افراد اعضای اصلی هیئت مدیره و سمیرا قانعی با 610 در جایگاه عضو علی‌البدل قرار گرفتند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین با بیان اینکه رشته شهرسازی تنها یک عضو در هیئت مدیره خود نیاز دارد، عنوان کرد: عباس وثیق‌نیا با کسب 989 رأی به عنوان عضو اصلی و محمدمهدی پارسامهر نیز با در اختیار داشتن 631 رأی، عضو علی‌البدل این رشته سازمان نظام مهندسی شناخته شدند.

این مسئول یادآور شد: رشته مهندسی عمران، مطرح‌ترین حوزه فعالیت مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین را به خود اختصاص می‌دهد و برای این امر چهار عضو اصل و یک عضو علی‌البدل در اختیار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین اضافه کرد: باقر جلوخانی نیارکی، 882 رأی در این انتخابات به دست آورد و نخستین فرد راه یافته به هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان در رشته عمران شناخته شد و سید امیرحسین هاشمی، محمد شعبانیان و علی دلنواز به ترتیب با کسب 847 رأی، 807 رأی و 797 رأی در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند؛ مصطفی مافی نیز با در اختیار داشتن 665 رأی تنها عضو علی‌البدل این هیئت مدیره شناخته می‌شود.

مانی‌فر خاطرنشان کرد: رشته مهندسی مکانیک دیگر رشته مورد نظر در سازمان نظام مهندسی ساختمان است که مهندسان این رشته، علی فرج‌زاده‌ها را با یک هزار و 544 رأی به عنوان عضو اصلی و محسن کاظمی را با 706 رأی برای عضو علی‌البدل انتخاب کردند.

رئیس دستگاه نظارت بر انتخابات اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین مطرح کرد: فرشته محمد بیگی در رشته مهندسی برق یک هزار و 117 رأی و محمدرضا کیانمهر 999 رأی کسب کردند و به ترتیب برای اعضای اصلی و علی‌البدل از سوی مهندسان این رشته انتخاب شدند.

وی افزود: محمد نحوی و رضا برزویی نیز به ترتیب اعضای اصلی و علی‌البدل در هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین قرار گرفتند که به ترتیب 746 رأی و 723 رأی را از آن خود کردند.

مانی‌فر تأکید کرد: رشته ترافیک آخرین رشته مورد نظر در سازمان نظام مهندسی است که کامران زندی با 965 رأی برای عضو اصلی انتخاب شد و امیر حاجی محمدی‌ها با 796 در جایگاه عضو علی‌البدل قرار گرفتند.
رئیس دستگاه نظارت بر انتخابات اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین ابراز کرد: با توجه به برنامه زمان‌بندی صورت گرفته که پیش از آغاز انتخابات اعضای هیئت مدیره این سازمان اعلام شده است، تمام نامزدهای انتخابات می‌توانند در صورت داشتن اعتراض و وجود شبهه در روند اجرایی آن شکایت خود را از فردا 18 مهر ماه تنظیم و برای بررسی به اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین ارائه دهند.

این مسئول بیان کرد: نتایج اعلام شده، نتایج اولیه انتخابات است و انتظار می‌رود پس از قطعی شدن نامزدهای انتخاب شده برای راه‌یابی به هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین این اعضا، فعالیت اجرایی و وظایفی که بر عهده دارند را با برنامه‌ریزی مطلوب دنبال کنند تا زمینه توسعه استان فراهم شود.

1011/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها