خبرهای داغ:
رحمانی در همایش موتورسیکلت سواران قانونمند:

برقراری و حفظ امنیت در جامعه نیازمند مشارکت همه جانبه مردم است

نماینده مردم تاکستان با اشاره به اینکه برقراری امنیت یکی از نیازهای اساسی پیشرفت جامعه است گفت: برقراری و حفظ امنیت در جامعه نیازمند مشارکت همه جانبه مردم است.
کد خبر: ۸۵۷۹۰۹۵
|
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان تاکستان، مهندس رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی در همایش موتورسیکلت سواران قانونمند شهرستان در تاکستان، ضمن تبریک هفته ی نیروی انتظامی اظهار کرد: امنیت در جامعه ناشی از مشارکت شهروندان و عملکرد مطلوب پلیس است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در طول تاریخ با شجاعت و دلاوری، امنیت و آسایش را برای جامعه به ارمغان آورده بیان کرد: نیروی انتظامی در کنار سایر نیروهای مسلح از ارکان مهم تامین نظم و امنیت کشور به شمار می رود.

نماینده مردم تاکستان با اشاره به وضعیت ناامنی در کشور های همسایه، اظهار داشت: گروه های تکفیری با حمایت استکبار در برخی کشورهای منطقه، جولان دارند اما کشور ما به پشتوانه نیروهای مسلح در امنیت کامل قرار دارد.

رحمانی عنوان کرد: کشوری که در آن امنیت وجود نداشته باشد به توسعه مطلوب نمی رسد و برقراری امنیت یکی از نیازهای اساسی پیشرفت جامعه است.

وی با بیان اینکه باید تصادفات جاده ای به حداقل برسد، افزود: تمام تلاش پلیس نیروهای راهور و راهنمایی و رانندگی که تلاش شبانه روزی دارند برای زنده ماندن شما رانندگان است.

رحمانی با بیان اینکه حفظ ارزش های اسلامی و نظام اسلامی در اولویت نیروی انتظامی قرار دارد و با تمام توان و با پیروی از ولایت فقیه در این مسیر تلاش خواهد کردگفت:’ پلیس در خدمت جامعه و در کنار مردم است و نیروهای پلیس باید به نحوی ارائه خدمت کنند که مردم احساس کنند دست قدرتمندی حامی آنهاست.

رحمانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی در پایان یاد آور شد: تجلیل از موتور سواران قانونمند یکی از اقداماتی که در بحث انضباط اجتماعی در جامعه تاثیرگذار است.

1007/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها