خبرهای داغ:

استقبال بی‌نظیر مردم شهیدپرور همدان از سردار شهید حسین همدانی

پیکر مطهر سردار رشید اسلام سرلشگر حسین همدانی با استقبال و حضور باشکوه مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار دارالمومنین همدان وارد حسینیه ثارالله سپاه همدان شد.
کد خبر: ۸۵۷۹۸۸۹
|
۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، پیکر پاک و مطهر سردار رشید اسلام سرلشگر شهید حاج حسین همدانی پس از ورود به فرودگاه همدان و برنامه سان که با حضور خانواده شهید همدانی، نماینده ولی فقیه در استان همدان، استاندار همدان، فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران و مسئولین استانی همراه بود در خیل عظیم مردم شهیدپرور استان همدان به میدان سپاه همدان منتقل شد.

مردم همدان از پیر و جوان، کودک و بزرگ، زن و مرد همه به استقبال فرزندی از تبار عشق و مقاومت آمده بودند و با شعارهای «مرگ بر امریکا»، «مرگ بر منافق» و «مرگ بر اسرائیل» بار دیگر با آرمان‌های شهدا و انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

در این مراسم که با حضور باشکوه مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار دارالمومنین برگزار شد مردم همدان پیکر مطهر سرلشگر شهید حاج حسین همدانی را تا حسینیه ثارالله سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تشییع کردند.

گفتنی است؛ مراسم وداع با سردار شهید همدانی ساعت 21 در دانشگاه بوعلی همدان برگزار می‌شود.

تشییع پیکر مطهر سردار شهید همدانی نیز روز دوشنبه 20 مهر ماه ساعت 9 صبح با حضور فرمانده کل سپاه در میدان امام خمینی(ره) همدان با حضور باشکوه مردم دارالمومنین برگزار می‌شود.

مراسم ختم سردار شهید همدانی روز دوشنبه ساعت 15 در حسینیه امام خمینی(ره) همدان با حضور حجت‌الاسلام رئیسی دادستان کل کشور و مسئولان، نیروهای مسلح و مردم ولایتمدار همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار