کارگاه آموزشی یک روزه تایید محتوا نواحی بردسکن و خلیل آباد برگزار شد

کارگاه آموزشی تایید محتوا با حضور مدیران و عناصر فرهنگی حوزه های مقاومت بسیج شهرستانهای خلیل آباد و بردسکن در سپاه ناحیه بردسکن برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۰۰۰۱
|
۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار علی محبی، فرمانده ناحیه بردسکن ضمن خیر مقدم به اعضای کارگاه طی سخنانی بر اهمیت کار تایید محتوا در سپاه تاکید کرد.

وی گفت: بعد از دوران 8 ساله دفاع مقدس چون جنگ دشمن جنبه فرهنگی پیدا کرد لذا رویکرد نیروی مقاومت بسیج نیز برای مبارزه با دشمن در این جبهه فرهنگی شد و بر همین مبنا کار تایید محتوای فرهنگی برنامه ها در سپاه که البته کار بسیار با اهمیتی نیز هست به حوزه نمایندگی واگذار شد.

محبی افزود: در همین راستا جا دارد مدیران فرهنگی در اجرای برنامه ها با تایید محتوا هماهنگ و از نظرات آنان استفاده نمایند.

در ادامه محمود واعظی، کارشناس تایید محتوای استان مطالبی را پیرامون تایید محتوا عنوان نمود.

وی ضمن تبیین جایگاه تایید محتوا در سپاه بر ضرورت توجه مدیران در این زمینه تاکید نمود و گفت: با توجه به این که دشمن از هر راهی در صدد نفوذ است لذا هوشیاری در اجرای برنامه های فرهنگی و تایید محتوای مراسمات و برنامه ها و عناصر فرهنگی اهمیت مضاعفی می یابد.

در ادامه این کارگاه امتحان کتبی از اعضا از مطالب مطرح شده گرفته شد و به سه نفر از کسانی که به سئوالات بهترین پاسخ را داده بودند جوایزی از سوی تایید محتوای استان داده شد.

همچنین به سه نفر از فرماندهان حوزه ناحیه بردسکن که بهترین همکاری را با تایید محتوای ناحیه داشتند هدایایی اهدا شد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها