خبرهای داغ:
مسئول کانون بسیج پیشکسوتان سپاه تاکستان:

تجربه پیشکسوتان در پیش برد اهداف انقلاب تاثیر گذار است

مسئول کانون بسیج پیشکسوتان سپاه ناحیه امام علی (ع)تاکستان اظهار کرد: باید در عرصه جهاد و شهادت به پیشکسوتان ارج نهاد چرا که تجربه پیشکسوتان در پیش برد اهداف انقلاب تاثیر گذار است.
کد خبر: ۸۵۸۰۰۳۵
|
۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶

فیروز رحمانی مسئول کانون بسیج پیشکسوتان سپاه ناحیه امام علی (ع)تاکستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از تاکستان بیان کرد: کانون پیشکسوتان جهاد و شهادت ناحیه امام علی (ع)شهرستان تاکستان با داشتن روحیه ایثار وشهادت طلبی همچنان گوش به فرمان مقتدا خود،مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا می باشند.

این مسئول افزود: این کانون در سال90 در شهرستان تاکستان افتتاح و از سال 92 فعالیتهای خود را در ضمینه های فرهنگی ،عقیدتی، ورزشی و .... گسترش داده است.

وی در ادامه به فعالیت‌های انجام شده کانون پیکسوتان اشاره کرد و گفت: بازدید از اماکن زیارتی و سیاحتی،برگزاری کلاسهای تلاوت قران کریم ، گرامیداشت مناسبت‌ها و همچنین سرکشی از خانواده‌های معظم و معزز شهدا و جانبازان از جمله برنامه های اجراء شده در این سازمان می باشد.

مسئول کانون بسیج پیشکسوتان سپاه ناحیه امام علی (ع)تاکستان در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند: پیشکسوتان جهاد و شهادت نباید در پیچ و خم زندگی به فراموشی سپرده شوند،در خصوص ارج نهادن به پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت خواستار توجه جدی مسولین ذی ربط جهت بهرمندی از تجربیات این عزیزان در پیش برد اهداف انقلابی نظام مقدس جمهری اسلامی ایران شدند.

 

 

7001/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها