فرمانده لشکر پنج نصر:

علت شکست ناپذیری نظام، همیشه در صحنه بودن مردم است

فرمانده لشکر پنج نصر بیان داشت: علت شکست ناپذیری نظام جمهوری اسلامی ایران، همیشه و به موقع در صحنه بودن ملت است.
کد خبر: ۸۵۸۰۰۸۷
|
۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸

سردار مجتبی غفورپور شب گذشته در مراسم راهپیمایی شبانه گردان‌های بسیج عمار مشهد افزود: در طول عمر انقلاب هر گاه گوش به فرمان ولایت بودیم با کمترین هزینه بیشترین دستاورد را داشته ایم و لذا باید علاوه بر حضور در صحنه، اطاعت از رهبری را نیز مد نظر قرار داد.

وی تصریح کرد: علت شکست ناپذیری نظام جمهوری اسلامی ایران، در صحنه بودن مردم است و اگر حضور مردم در صحنه به دشمن نشان داده نشود ممکن است به گمان بد دچار شود که این گمان های بد برای کشور هزینه دارد.

وی گفت: دشمن هرگاه گمان کرده مردم با نظام زاویه پیدا کرده سعی در ضربه زدن به نظام داشته است.

فرمانده لشکر پنج نصر اشاره داشت: دشمن، ریاست جمهوری بنی صدر را به زاویه مردم با نظام تحلیل کرد و لذا جنگ را بوجود اورد، اما با شروع جنگ مردم بار دیگر با حضور در جبهه ها حمایت خود از نظام را به رخ دشمن کشیدند.

غفور پور ابراز داشت: نوع رفتار عربستان سعودی با حاجیان و نیز با مسئولان جمهوری اسلامی ایران بعد از برخورد قاطع مقام معظم رهبری و پیام ایشان که نشان از برخورد سخت و خشن در صورت عدم همکاری انان بود، به طرز قابل ملاحظه ای تغییر کرد.


وی به نقش بسیجیان در پیروزی کشورمان در جنگ تحمیلی اشاره کرد و  گفت: در زمان دفاع مقدس تعداد بسیجیان در کشور یک میلیون و 100 هزار نفر بود و با همین تعداد نیرو توانست با دستان خالی در برابر عراق که از 52 کشور مستقیما حمایت می شد مقاومت کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها