خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی قزوین:

اقتصاد مقاومتی در میان مردم فرهنگ‌سازی شود

مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: در اقتصاد مقاومتی فرهنگ پیشرو است به همین منظور باید اقتصاد مقاومتی در میان مردم فرهنگ‌سازی شود.
کد خبر: ۸۵۸۱۲۶۹
|
۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حمیدرضا اله‌بداشتی در جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتی سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین، اظهار کرد: بیشترین فعالیت در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی در حوزه استحفاظی سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین بوده که دارای بیشترین گسترش وسعت زمینی است.

وی خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی عرصه‌های گوناگونی دارد که امروز در عرصه‌های کشاورزی شروع به کار کردیم که عرصه کشاورزی گوشه‌ای از این اقتصاد مقاومتی است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب‌الامر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان قزوین تصریح کرد: مقام معظم رهبری حوزه فرهنگ را ترجیح بر حوزه اقتصاد می‌داند که دشمن در این دو زمینه فعالیت گسترده‌ای می‌کند، در اقتصاد مقاومتی فرهنگ پیشرو است و باید اقتصاد مقاومتی در میان مردم فرهنگ‌سازی شود، چراکه این مردم هستند که می‌توانند با همکاری خود در این زمینه موفقیت زیادی را کسب کنند.

اله‌بداشتی یادآور شد: حوزه اقتصاد بسیار بزرگ است که باید در این زمینه شیوه‌ها و راه‌کارهای مختلفی را ارائه دهیم که این کار مختص گروه خاصی نیست، بلکه مردم هم باید همکاری لازم را انجام دهد تا در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری قدم برداریم.

این مسئول تأکید کرد: بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین، در حوزه استحفاظی شهرستان قزوین و در بحث راه‌اندازی چرخه‌های اقتصاد مقاومتی فعالیت چشم‌گیری داشته که کارهای انجام شده فراتر از برنامه ابلاغی است.

گفتنی است، بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین، مبلغ دو میلیارد تومان تاکنون تسهیلات در عرصه اقتصاد مقاومتی ارائه کرده است.

1011/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها