خبرهای داغ:
استاندار قزوین:

باید اولویت همه ما مسوولان خدمت به مردم باشد.

روزبه، با تصریح اینکه همه مسوولان باید برای توسعه شهر قزوین پای کار باشند، بیان کرد: باید اولویت همه ما مسوولان خدمت به مردم باشد.
کد خبر: ۸۵۸۱۴۲۵
|
۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قزوین؛ استاندار در آئین افتتاح تقاطع غیرهمسطح نخبگان و بلوار شهید قدرت‌اله چگینی(شرق ملاصدرا) در شب گذشته که با اعتبار 450 میلیارد ریال با حضور مسوولان استانی و شهری برگزار شد، افزود: با توجه به شرایط اقتصادی اجرای پروژه‌های شاخص از سوی شهردار قزوین با مدیریت هنرمندانه در تامین منابع مالی قابل تحسین است.

وی با اشاره به بودجه 450میلیارد ریالی اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح نخبگان و بلوار شهید قدرت‌اله چگینی(شرق ملاصدرا)  گفت: تامین این بودجه در شرایط اقتصادی فعلی بسیار سخت است و مدیریت شهردار قزوین برای بهره‌برداری از این پروژه‌ قابل تقدیر می‌باشد.

وی با تشکر از عوامل اجرایی پروژه بیان کرد: با توجه به اینکه شهر قزوین نقش مرکزیتی استان را دارد اجرای هر پروژه‌ای در این شهر در استان تاثیرگذار می‌باشد.

استاندار با بیان اینکه اعضای شورای شهر و شهردار قزوین نگاه خوبی به توسعه شهر دارند، گفت: باید در ارتقای کیفیت زندگی شهروندان اهتمام داشته باشیم و اجرای پروژههای شاخص در این راستا تاثیرگذار است.

استاندار قزوین با بیان اینکه توازن در اجرای پروژه‌ها در سطح شهر قابل مشاهده است، گفت: در حالی این پروژه در شمال شهر قزوین به بهره‌برداری می‌رسد که پروژه‌های شاخصی چون تقاطع غیرهمسطح خلیج فارس و امام رضا(ع)، بوستان بزرگ ملاخلیلا و ساماندهی امامزاده حسین(ع) در  جنوب شهر در دست اجراست.

وی گفت: اجرای متوازن پروژه‌ها در سطح شهر نشان دهنده این است که یک نگاه عالانه برای توسعه شهر وجود دارد و این بسیار برای شهر ارزشمند است.

روزبه اظهار کرد: به نتیجه رسیدن اجرای پروژه‌های شاخص حاصل وحدت و انسجام بین مسوولان و مردم می‌باشد.

این مقام مسوول گفت: هنر مدیریت این است که با نگاه‌های خلاقانه یک انسجام و وحدت برای اجرای پروژه‌ها داشته باشیم و این بزرگترین سرمایه است که باید حفظ شود.

وی ادامه داد: اتحاد و همدلی برای انجام کارهای بزرگ دستاوردهای خوبی برای شهر قزوین خواهد داشت و باید در زمان خدمت به مردم همه اختلافنظرها را کنار بگذاریم و با همفکری و تلاش اهداف توسعه شهر را به تحقق برسانیم.

 

 

1001/پ30/ب  

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها