مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا :

برنامه های استان مازندران در اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموزی

دومین کاروان راهیان نور دانش آموزی استان مازندران از شهرستان های آمل و چمستان نور به مناطق عملیاتی غرب کشوراعزام شدند
کد خبر: ۸۵۸۱۷۴۲
|
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج به نقل از کوله بار، محمد بلباسی در گفتگو با خبرنگار کوله بار اظهار داشت: دومین گروه از دانش آموزان مازندرانی از شهرستان های آمل و چمستان نور شامل 388 نفر در قالب 9 اتوبوس صبح امروز به  مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.
 
بلباسی خاطر نشان کرد: اعزام دانش آموزان مازندرانی به مناطق عملیاتی غرب کشور در صورت مساعد بودن شرایط جوی تا سوم آذر ماه ادامه دارد و بعد از این تاریخ اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنوب کشور انجام خواهد گرفت.
 
وی با تاکید بر اینکه راهیان نور، تاثیرگذارترین برنامه تربیتی در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان است، افزود: در مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم که جوانان و نوجوانان را هدف قرار داده، مسئولیت سنگین تری داریم.
 
این  مقام مسئول خطاب به دانش آموزان اعزامی به اردوهای کاروان راهیان نور توصیه کرد؛ فرصت کنونی حضور در مناطق عملیاتی را غنیمت بشمارید و از این سفر معنوی توشه مناسب را برگیرید و به عنوان سفیران فرهنگی در راه انتقال مفاهیم ایثار و شهادت به سایر دانش آموزان نیز کوشا باشید.
 
بلباسی با اشاره به ضرورت آشنا ساختن نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: همه موظف به انتقال این فرهنگ به جوانان و دانش آموزان هستیم.
 
مسئول سازمان اردویی سپاه کربلا در پایان خاطر نشان کرد:  دانش آموزان  مازندرانی از مناطق عملیاتی باشگاه افسران، تپه الله اکبر، خانه کرد، یادمان عملیات والفجر4 و یادمان شهدای گمنام دریاچه  زریوار بازدید به عمل می آورند.
 انتهای پیام/
ارسال نظرات