مسئول ستاد راهیان نور استان مازندران :

اعزام هشت هزار دانش آموز مازندرانی به سرزمین های نور

مسئول ستاد راهیان نور استان مازندران گفت: تا پایان اردوهای دانش آموزی در مجموع بیش از هشت هزار دانش آموز مازندرانی از مناطق عملیاتی غرب کشور بازدید به عمل خواهند آورد.
کد خبر: ۸۵۸۱۷۴۹
|
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج به نقل از کوله بار، جواد بخشی  مسئول ستاد راهیان نور استان مازندران در گفتگو با خبرنگار کوله بار با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان کمتر از شهادت نیست”، افزود: عطر شهیدان، خود به خود هر قلب پاکی را به سمت خودش می‌کشاند و جذب می‌کند.
 
 وی در رابطه با اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور گفت: هرساله شاهد گسترده‌ تر شدن حرکت‌های راهیان نور در همه اقشار، به ویژه توسط دانش‌آموز که دارای قلب‌های پاک و با صفایی هستند، هستیم.
 
 این مقام مسئول عنوان داشت:  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آمادگی دفاعی دانش‌آموزان برای مقابله با جنگ نرم دشمن از اهداف اصلی اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی دوران دفاع ‌مقدس است.
 
بخشی با بیان اینکه راهیان نور، حس ویژه دانش آموزان را با سیره اخلاقی و اعتقادی شهدا گره می زند افزود: راهیان نور دانش آموزی فرصتی برای تبیین ارزش های انقلابی و اسلامی رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس است تا حس و عملکرد آنان با شناخت و معرفتی حقیقی با سیره اخلاقی و اعتقادی شهدا گره زده شود.
 
وی  تصریح کرد: شناخت ارزش ها و آرمان های والای ایرانی انقلابی به ویژه در مناطق عملیاتی، نقش مؤثری در ارتقاء سطح بینش و بصیرت دانش آموزان این آینده سازان کشور دارد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات