مسئول روابط عمومی سازمان اردویی، راهیان نور سپاه کربلا مازندران خبر داد:

اعزام چهارمین کاروان راهیان نور دانش آموزی مازندران به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

مسئول روابط عمومی سازمان اردویی سپاه کربلا گفت: چهارمین كاروان راهیان نور دانش آموزانی استان مازندران از شهرستان بابل به تعداد 394 نفر راهي مناطق عملیاتی غرب كشور شدند.
کد خبر: ۸۵۸۱۷۷۶
|
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج به نقل از کوله بار، محمد بهرامی  گفت:  چهارمین كاروان راهیان نور دانش آموزانی  استان مازندران  از  شهرستان  بابل به تعداد 394 نفر  راهي مناطق عملیاتی  غرب كشور (کردستان) شدند.
 
وی افزود : برگزاری این اردو ها  به خاطر این است که نوجوانان امروز با سلحشوری ها و غیور مردی های دلاوران عرصه عشق و شهادت بیشتر آشنا شوند و آنان هم ادامه دهنده راه این بزرگواران باشند و در حفظ این دستاوردهای بزرگ بیشتر تلاش کنند.
 
 
 
بهرامی عنوان داشت:  دشمن با نشانه گرفتن عقیده نسل جوان جامعه سعی دارد آن‌ها را بافرهنگ شهادت و سیره و روش شهدا بی‌تفاوت نشان دهد که اقدامات فرهنگی مناسب مانند برپایی اردوهای راهیان نور دشمن را در این هدف ناکام می‌کند.
 
 
 
این مقام مسئول خاطر نشان کرد:اردوی راهیان نور از جمله اردوهای مهم سیاحتی ، زیارتی در سطح کشور است که در ترویج ارزش های دفاع مقدس برای نسل جدید نقش تاثیرگذاری دارد.
 
 
 
 وی با بیان اینکه باید فرهنگ شهادت‌طلبی و فداکاری وارد بطن زندگی مردم شود، گفت: حضور در مراسم معنوی راهیان‌نور علاوه بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب تصفیه روحی و روانی انسان می‌شود. 
 
بهرامی افزود: هادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان یک فرهنگ متعالی در کشور ما از اهمیت خاصی برخوردار است و امروز فضیلت زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهیدان کمتر از شهادت نیست.
 
مسئول روابط عمومی سازمان اردویی سپاه کربلا در پایان  با اشاره به اینکه   تاکنون  حدود 1500  دانش آموز دختر  مازندرانی به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند ،افزود:  پیش بینی ما این است که تا دهم آبان ماه حدود 4000 دانش آموز دختر مازندرانی  را به این مناطق اعزام نماییم.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات