خبرهای داغ:
فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

خط سرخ شهادت امتداد یافته عاشورای حسینی است

فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خط سرخ شهادت امتداد یافته عاشورای حسینی است.
کد خبر: ۸۵۸۱۹۳۴
|
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸


به گزارش خبرگزاری بسیج از بوئین زهرا، سردار حاجی زاده در یادواره شهدای شهر شال که با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران، مسئولین کشوری و لشگری و اقشار مختلف مردم برگزار شد به سخنرانی پرداخت.

وی با بیان اینکه حرکت خط سرخ شهادت مربوط به دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیست گفت: عاشورای حسینی مسیر منحرف شده غدیر را بازسازی کرد و اسلام را به ریل اصلی برگرداند و خط سرخ شهادت هم امتداد یافته عاشورای حسینی است.

سردار حاجی زاده اظهار داشت: اگر نگاهی به وصایای شهدا بیندازیم مشاهده می کنیم که آنها فقط یک چیز را می خواهند و آن پاسداری از انقلاب اسلامی و اطاعت از ولی فقیه است.

وی مردم ایران را امتی حزب ا... به معنای واقعی دانست و افزود: امت حزب ا... یکپارچه از انقلاب اسلامی حمایت خواهد کرد و تا آخرین قطره خون پای انقلاب اسلامی خواهد ایستاد.

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمریکا را کشوری غیر قابل اعتماد دانست و ابراز داشت: شهدای هسته ای ما نتیجه اعتماد به آمریکاست و اگر اقدامات به موقع سپاه نبود ما الان به جای 4 شهید هسته ای 50 شهید هسته ای داشتیم.

سردار حاجی زاده ابراز داشت: مسئولین ما باید ولایت پذیری و اطاعت پذیری را از شهدا یاد بگیرند و مسئولین ما باید در عمل و نه فقط در زبان از رهبری تبعیت نمایند.

2001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها