خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:

برگزاری رزمایش اقتدار گردان های بیت المقدس شهرستان قزوین

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: رزمایش اقتدار گردان های بیت المقدس فدائیان ولایت شهرستان قزوین در منطقه اقبال غربی برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۱۹۶۹
|
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵

سرهنگ محرمعلی والدی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفت و گو با خبرنگار  بسیج اظهار داشت: رزمایش گردان های بیت المقدس و کوثر این ناحیه در تاریخ 23 و 24 مهر ماه سال 94 در منطقه اقبال غربی شهرستان قزوین برگزار شد.

وی عنوان کرد: در این رزمایش گردان های بیت المقدس با استفاده از تاکتیک های دفاع از کوی  بر زن، امداد و نجات و کنترل آرام سازی اغتشاشات با رویکرد پدافند غیر عامل به منظور افزایش توان رزم و بالا بردن توان دفاعی گردان ها برگزار شد.

والدی تصریح کرد: برگزاری این رزمایش با سه هدف  امدادی، امنیتی و رزمی به منظور کمک به مردم شهید پرور شهرستان قزوین و دستگاه های اجرایی هنگام بحران می باشد.

این مسئول گفت: صبحگاه اقتدار بسیجیان سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین روز پنج شنبه با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسئول نمایندگی ولی فقیه و معاون هماهنگ کننده سپاه استان قزوین و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی اجراء شد.

والدی یادآور شد: حضور پرشور و نشاط بسیجیان در این رزمایش ها و در همه عرصه های انقلاب اسلامی در دل دشمنان رعب و وحشت شدیدی ایجاد می کند.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع)قزوین گفت: دشمنان اسلام و استکبار جهانی از این روحیه ولایت مداری و نترس بودن بسیجیان واهمه دارد و نمی‌توانند قبول کنند که امروز فرهنگ بسیجی و انقلابی به کشورهای منطقه صادرشده است.

والدی: کشورهای استکباری و رژیم صهیونیستی به‌خوبی از قدرت بسیجیان و نظام جمهوری اسلامی آگاه هستند و به حمدالله قدرت کوچک‌ترین نظر بدی به کشورمان را ندارند که این عزتمندی جمهوری اسلامی را نشان می‌دهد که به برکت خون شهدای والامقام به‌دست‌آمده است.

 وی با اشاره به فعالیت گروهک های تروریستی بیان داشت: کشورهای استکباری بعد از موج بیداری اسلامی با تشکیل و تجهیز گروهک‌های تروریستی تکفیری به دنبال خشن جلوه دادن دین مبین اسلامی و جلوگیری از نفوذ و گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی در کشورهای منطقه هستند و می ترسند که بسیج از دل کشورهای منطقه بیرون آید.

 

4001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها