خبرهای داغ:
در چهل و يكمين جلسه شوراي برنامه ريزي اردوگاه هاي قزوين مطرح شد؛

ایجاد کمربند سبز در محدوده اردوگاه های دانش آموزی قزوین

در چهل و يكمين جلسه شوراي برنامه ريزي اردوگاه هاي قزوين ایجاد کمربند سبز در محدوده اردوگاه های دانش آموزی قزوین مطرح شد.
کد خبر: ۸۵۸۱۹۷۳
|
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین،چهل و يكمين جلسه شوراي برنامه ريزي اردوگاه هاي استان قزوين در سالن اجتماعات اداره كل آموزش و پرورش استان قزوين با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، معاونت پرورشی و فرهنگی و جمعی از کارشناسان برگزار شد.

سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در این جلسه بر تسريع در اجراي فعاليت هاي عمراني اردوگاه هاي استان تأكيد  کرد و گفت: اولویت بندی در انجام پروژه ها در اردوگاه های دانش آموزی از نکات مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: يكي از كارهاي اولويت داري كه در حال حاضر مي تواند جلوه خاصي به اردوگاه هاي استان بدهد، ایجاد کمربند سبز و درختكاري اطراف و حدود اردوگاهها مي باشد كه با تعامل و مشاركت دستگاه هاي مرتبط امكان پذير است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: پيگيري و اجراي مصوبات جلسات لزوم پیشبرد اهداف توسعه کمی و کیفی برنامه های استان و به خصوص اردوگاه ها می باشد، لذا انتظار می رود گزارش اقدامات انجام شده در جلسه بعدی توسط مسئولین مربوطه ارائه گردد.

حجت الاسلام و المسلمين علی انصاري معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان نیز در سخنانی ضمن تقدير و تشكر از اعضا و مدعوين، به فعاليت هاي صورت گرفته پرداخت و مجموعه مصوبات چهلمین جلسه اردوگاه ها را بیان نمود.

 وی ،توجه به اردوگاه ها و توسعه و گسترش آنها را از برنامه های ین حوزه برشمرد.

1002/پ20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها