پیام جواد جباری مدیر عامل بنیاد فرهنگی روایت به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز اجرای عمومی پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت

«مقاومت» تنها یک واژه نیست، بلکه یک فرهنگ است. فرهنگی بر گرفته از ایمان و اعتماد، فرهنگی جهانی و جهان شمول به گستره تاریخ بشری.
کد خبر: ۸۵۸۲۳۰۰
|
۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲

«مقاومت» تنها یک واژه نیست، بلکه یک فرهنگ است. فرهنگی بر گرفته از ایمان و اعتماد، فرهنگی جهانی و جهان شمول به گستره تاریخ بشری.

در طول تاریخ همواره روحیه مقاومت انسان های ستمدیده و حق طلب در برابر تعدی و ظلم مستکبران موجب حفظ آرمان ها و ارزش های انسانی شده است . مقاومتی از سر قدرت و عزت که تاریخ بیش از سه دهه انقلاب اسلامی موید این باور است؛ مقاومتی دلیرانه و حماسی که دشمنان مدعی حاکمیت جهانی را به زانو در آورده است. لذا نه تنها دلاوری ها و مقاومت مردم عزیز ایران اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس فراموش شدنی نیست، بلکه باور داریم بیداری اسلامی و حرکت های آزادی خواهانه سراسر جهان نشات گرفته از ایستادگی انقلاب اسلامی در برابر استکبار جهانی می باشد و این حرکت از بین رفتنی نیست، ولو به ظاهر چنین تلقی شود.

جهان امروز بیش از پیش به اشاعه فرهنگ مقاومت محتاج است. پس شما هنرمندان پر توان تئاتر، در آستانه بزرگداشت حماسه هشت سال دفاع مقدس و آغاز پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت با تاسی از فرهنگ عاشورا به گسترش و بالندگی این فرهنگ غنی، قدرتمند و جهانی یاری رسانید و بکوشید که زبان گویای مردم مظلوم و ستمدیده جهان در برابر ظلم مستکبرین به پرچمداری آمریکای جنایتکار باشید.

به تمامی شما هنرمندان خسته نباشید می گویم و از خداوند متعال برای فرد فرد شما آرزوی سلامتی و موفقیت در این جهاد فرهنگی دارم.

ارسال نظرات