همزمان با ایام ولادت مادر سادات حضرت فاطمه زهرا (س)؛

کتاب «راه سَفید» انتشارات روایت فتح منتشر شد

کتاب راه سَفید زندگینامه داستانی شهید محمد جعفر حسینی(ابوزینب) مدافع حرم لشکر فاطمیون از زبان همسر است که به قلم خانم فاطمه سادات کیایی به نگارش در آمده است.
کد خبر: ۹۵۶۶۹۵۴
|
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، شهید محمدجعفر حسینی اصالتاً افغانستانی بود، اما مثل یک جوان غیرتمند ایرانی، هرجا پای انقلاب و رهبر و اهل بیت به میان می‌آمد، حضور فعال داشت. سوریه که شلوغ شد به نامردی نامردان، به مدافعان حرم پیوست. در بوکمال ۲۰۰ ترکش به جانش نشست تا آخرین پایگاه داعش فتح شود.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم؛ برای هر دوی ما، آقا فرا‌تر از یک رهبر ایرانی، رهبر همه مسلمانان بود. کسی که اسلام و مسلمانان به وجودش نیاز دارند. با سختی‌هایی که یک عمر در کشورمان دیدیم، به این حقیقت رسیده بودیم که وجود یک رهبر چقدر برای هدایت کشور ضروری است. بار‌ها هر دو حسرت وجود چنین رهبری را در کشورمان خوردیم که اگر بود، آن قدر هموطنان مان در کشور‌های مختلف پراکنده نبودند و این چند دستگی در افغانستان وجود نداشت. جعفر عاشقانه حضرت آقا را دوست داشت. حفاظت از نظام جمهوری اسلامی برایش حفاظت از اسلام بود.

کتاب «راه سَفید» به قلم فاطمه سادات کیایی در ۲۶۴ صفحه و به قیمت ۱۲۰ هزار تومان در زمستان ۱۴۰۲ توسط انتشارات روایت فتح منتشر و روانه بازار نشر شد.

ارسال نظرات