خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین:

محرم یک دانشگاه و حرکت فرهنگی برای تربیت انسان‌ها است

ماه محرم، یک دانشگاه و حرکت فرهنگی سیاسی بی نظیر برای تربیت انسان‌ها است.
کد خبر: ۸۵۸۲۹۰۳
|
۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷

به گزارش بسیج از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان قزوین در صبحگاه اقتدار رزمایش سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین اظهار داشت: محرم یک دانشگاه بی نظیر است، دانشگاهی که فارغ التحصیل آن انسان هایی مانند حبیب بن مظاهر، علی اکبر ها و قمر بنی هاشم هاست.

وی افزود: هرکس در این دانشگاه ثبت نام کرده و ورود پیدا کند، قطعا رنگ بوی این انسانها را خواهد گرفت و این دانشگاه برای ما درس های فراوانی دارد.

حجت الاسلام معبودی خاطر نشان کرد: اولین درسی که انسان می تواند از این دانشگاه فرا گیرد این است که جماعت دلیر و کم، به حق هستند نباید از جماعت کثیر که باطل هستند بترسند و این مطلبی است که قرآن کریم هم به آن اشاره کرده است و می فرماید که این جماعت اندک که حق و صابر باشند بر باطل  پیروز خواهند بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان قزوین در ادامه یادآور شد: در صحنه های مختلف، خصوصا پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس مشاهده کردیم که با اینکه تعداد ما نسبت به تعداد دشمن کم بود اما موفق شدیم، چون ما به حق بودیم.

 وی تأکید کرد: این پیروزی های بر حق پیام عاشورا است، ابا عبدالله (ع)فرموده اند که کمی ما باعث نخواهد شد که ما از این کثرت بترسیم.

حجت الاسلام معبودی به درس دوم از واقعه عاشورا اشاره کرد و گفت: اجتماع و مصالح حق و باطل غیر ممکن است حادثه عاشورا این را برای ما ثابت کرد و این درس را به ما داد که امکان ندارد که حق و باطل به هم دیگر دست دهند، هیچ وقت حق و باطل با یکدیگر نیستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان قزوین با اشاره به بیعت مردم آن زمان با یزید گفت: امروزه مقام معظم رهبری فرموده اند مذاکره با امریکا ممنوع است و کسی با امریکا مذاکره کند و دست بدهد آن جز این ملت عاشورایی نسبت و خارج از این ملت عاشورایی است، برای اینکه اباعبدالله تکلیف همه ما را روشن کرده و مشخص کرده است.

وی به سخنان مقام معظم رهبری پرداخت و عنوان کرد: بسیجیان و جوانان آماده باشند نه اینکه فقط در عرصه جنگ، ما اصلا دنبال جنگ نیستیم بلکه صلح طلب هستیم، اما در صورتی که دشمن فکر باطلی بکند پاسخ قاطع از بسیجیان و جوانان این مرز و بوم خواهد شنید.

حجت الاسلام معبودی اظهار داشت: امروز آمادگی یکی از خواسته های اصلی مقام معظم رهبری است، آمادگی اعتقادی، اخلاقی و بصیرتی از جمله اینها است که بسیجیان باید در خود تقویت کنند.

این مقام مسئول تأکید کرد: دشمن تمام توان خود را گذاشته که روحیه انقلابی را از ما می گیرد و می  داند وقتی روحیه انقلابی در میان جمعیت نباشد آن جمعیت مانند خانه عنکبوت است همه باید از نظر اعتقادی، معنوی، ایمان، نظامی و بدنی خودمان را آماده کنیم برای اینکه خواسته مقام معظم رهبری است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان قزوین در خاتمه یادآور شد: انشاالله شما بسیجیان عزیز با بهره گیری از درس های عاشورا و دانشگاه عظیم عاشورا و شنیدن سخن روشن نماینده حضرت ولیعصر(عج) خودتان را به این مرحله برسانید.

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها