خبرهای داغ:
در روز ششم محرم مزین به نام قاسم ابن الحسن(ع)؛

همايش«احلی من العسل» در شاهرود با حضور دسته های عزاداری دانش آموزی برگزار شد

همايش«احلی من العسل» در شاهرود با حضور دسته های عزاداری دانش آموزی در روز ششم محرم مزین به نام قاسم ابن الحسن(ع)برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۳۶۸۳
|
۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، برنامه عزاداری «احلی من العسل» در روز ششم محرم و در بزرگداشت یاد شهادت حضرت قاسم (ع)، حضرت عبدالله (ع) و حضرت علی اکبر(ع) به عنوان الگوهای ایثار و شهادت به منظور نقش پذیری جامعه دانش آموزی در عزای حسینی در شاهرود برگزار شد.

در این مراسم دسته های سینه زنی هیئت های دانش آموزی حضرت علی اکبر(ع)،قاسم بن الحسن(ع) و عبدالله ابن الحسن(ع) از ده واحد پیشگام بسیج دانش آموزی با حرکت از محل مدرسه و عزاداری در سطح شهر یاد و خاطره ایام ماه محرم و حزن و اندوه خاندان عصمت و طهارت را گرامیداشته و به سمت ورزشگاه اخوین آموزش و پرورش شاهرود در خیابان آزادی حرکت و با حضور در ورزشگاه به عزاداری و مرثیه سرایی در عزای امام حسین(ع) و خاندان عصمت و طهارت پرداختند.

این مراسم که با مدیریت دانش آموزان بسیجی واحدها برگزار شد؛ عزاداران در اجتماع بزرگ خود با عزاداری و مدیحه سرایی به سر و سینه زدند و بعد از سخنرانی سخنرانان استفاده کرده و در پایان با «لبیک یا حسین و هیات من الذله» به اقامه نماز ظهر و عصر پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها