مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات قوچان:

ستاد اربعین در قوچان تشکیل شد

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات قوچان از تشکیل ستاد اربعین با ساختار چهار معاونت و 10 کمیته فرعی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۸۳۷۷۳
|
۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، علی‌اصغر صوفی در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات قوچان در مسجد جامع این شهرستان اظهار کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات از زمان آغاز به فعالیت در این شهرستان کار اطلاع‌رسانی و توجیه اقشار مختلف مردم، ادارات، اصناف و... را انجام داده و ارتباط‌گیری مناسبی با خیرین و رابطین سازمان‌ها و نهادها برقرار کرده است.

وی با اشاره به این موضوع که ستاد بازسازی عتبات عالیات این شهرستان در دوره جدید مسئولیتی از 15 تیرماه با راه‌اندازی موقت یک دفتر به طور جد کار خود را انجام می‌دهد، تصریح کرد: طی این مدت 8 میلیون و 300 هزار تومان وجه نقد به همراه 101 گرم طلا و 2 سکه ربع و تمام بهار آزادی توسط خیرین و مردم همیشه در صحنه برای بازسازی عتبات عالیات جمع‌آوری شده است.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات قوچان با بیان اینکه سال گذشته بیش از 20 میلیون زائر به زیارت امام حسین (ع) با پای پیاده در اربعین حسینی مشرف شدند، بیان کرد: امسال برای پشتیبانی از زائرین حسینی در اربعین و ساماندهی امورات، ستادی در سطح کشور، استان‌ها و به تبع این شهرستان تشکیل شده است.

صوفی با اشاره به این مطلب که طی آسیب‌شناسی‌های صورت گرفته 78 قلم کالا برای ستاد اربعین در سطح کشور نیاز است، گفت: این شهرستان در حوزه استقبال از زائرین پیاده امام رضا (ع) در دهه آخر صفر دارای تجربه مناسبی بوده که باید در ستاد اربعین نیز از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

وی در پایان از تشکیل ستاد اربعین با ساختار چهار معاونت و 10 کمیته فرعی در این شهرستان خبر داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها