خبرهای داغ:
با حضور مسئولان سازمان ورزش و جوانان:

استقبال از قهرمان سنگنوری جام جهانی استان قزوین

قهرمان سنگنوردی جام جهانی مورد استقبال مسوولان سازمان کل ورزش و جوانان استان قزوین قرار گرفت.
کد خبر: ۸۵۸۳۹۱۹
|
۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، به نقل از سایت ورزش و جوانان مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین که در مراسم استقبال از علیپور حضور پیدا کرده بود، از این ملی پوش به عنوان افتخار ورزش کشور و قزوین یاد کرد و گفت: علیپور از جوانان با اخلاق استان، الگویی برای سایر ورزشکاران به شمار می رود.

محمد مشهدی آقایی اضافه کرد: امیدواریم علیپور به درخشش خود در مسابقات جهانی ادامه دهد و جمع مدال های خود در این رقابت ها را دو رقمی کند.

حجت الاسلام و المسلمین علی اکبری امام جماعت اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین نیز در این مراسم؛توسل به ائمه اطهار را رمز موفقیت ورزشکاران و قهرمانان استان نام برد و افزود:به برکت ایام عزادارای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدا...الحسین(ع) این افتخار آفرینی موجب برکت برای ورزش استان قزوین در اینده نزدیک خواهد شد.

غلامحسن نیکونام، رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان قزوین نیز در حاشیه این مراسم گفت: امیدواریم با حمایت مسوولان، ورزشکاران ملی پوشی چون علیپور برای تداوم فعالیت حرفه ای و حضور در عرصه قهرمانی دلگرم شوند.

علیپور هفته جاری در مسابقات جام جهانی سنگنوردی در ووجیانگ چین عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد و ضمن کسب این عنوان ارزشمند رکورد خود و آسیا را سه صدم ثانیه ارتقا بخشید.

علیپور که پرافتخارترین سنگنورد کشور محسوب می شود، با کسب این عنوان هشتمین نشان جهانی خود را تصاحب کرد.

قهرمانی در مسابقات جام جهانی چین و نایب قهرمانی در رقابت های جهانی اسپانیا که برای نخستین بار در تاریخ رشته سنگنوردی ایران بدست آمد، از دیگر افتخارات علیپور به شمار می رود.

 

1006/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها