خبرهای داغ:
مسئول دفتر بسیج جامعه زنان تویسرکان خبر داد

برپایی نمایشگاهی با عنوان «رهروان زینبی» در تویسرکان

مسئول دفتر بسیج جامعه زنان تویسرکان از برپایی نمایشگاهی با عنوان «رهروان زینبی» با محوریت امر به معروف و نهی از منکر در تویسرکان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۸۴۲۵۹
|
۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مهین نانکلی از برپایی نمایشگاهی با عنوان «رهروان زینبی» با محوریت امر به معروف و نهی از منکر در تویسرکان خبر داد و افزود: این نمایشگاه در دهه امر به معروف و نهی از منکر در ماه محرم در تویسرکان برپا شده است.

وی با اشاره به راه اندازی غرفه‌های متعدد در این نمایشگاه، اظهار کرد: غرفه‌های پاسخگویی به سوالات شرعی بانوان، خیاطی(چادردوزی)، کودکان و غرفه حجاب و عفاف از جمله این غرفه ها هستند.

مسئول دفتر بسیج جامعه زنان تویسرکان افزود: همچنین با کمک یکی از خوشنویسان تویسرکانی رسم الخط عشق یا همان نوشتن جملات و کلمات زیبای عاشورایی بر روی خودروها انجام می شود.

وی در ادامه با اشاره به فلسفه قیام عاشورا و نهضت حسینی(ع)، عنوان کرد: بسیج جامعه زنان تویسرکان با برپایی چنین نمایشگاه هایی و با تأسی به حضرت زینب(س) به دنبال اشاعه فرهنگ و ترویج فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر است.

نانکلی با تأکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر زمینه های رشد و تعالی و سعادت یک جامعه را فراهم می کند، تصریح کرد: احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر از مهمترین راهکارهای اصولی در راستای حفظ امنیت اخلاقی و اجتماعی جامعه است که با انجام صحیح آن می توان از بسیاری از مشکلات اخلاقی و اجتماعی جلوگیری کرد.

وی گفت: اجرای صحیح و کامل امر به معروف و نهی از منکر سبب اصلاح جامعه می شود و در این راستا می طلبد آحاد جامعه با تعامل و هم سویی برای احیاء آن بیش از پیش قدم های مؤثرتری بردارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار