خبرهای داغ:
امام جمعه روانسر مطرح کرد؛

عامل تحکیم امت های اسلامی احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر

امام جمعه روانسر گفت: احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر عامل تحکیم امت های اسلامی و اسلام ناب محمدی است.
کد خبر: ۸۵۸۴۳۳۱
|
۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از روانسر، ماموستا ملا عبدالله غفوری در خطبه های نماز جمعه این هفته روانسر گفت: انگیزه و فلسفه قیام امام حسین (ع) اجرای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر برای حفظ شعائر الهی و ارزشهای دینی بوده است.
وی تصریح کرد: اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر رمز پایداری و برپایی دستورات الهی و شور و نشاط جامعه اسلامی است.
خطیب جمعه روانسر با اشاره به اینکه اصلی ترین راه مبارزه با شبیخون فرهنگی احیای سنت های حیات بخش اسلامی است، تصریح کرد: نظام ما متکی بر فرهنگ دینی بوده و اصل انقلاب و حرکت همه انبیا و اولیا اصلاح امور فرهنگی در جامعه بوده است.
ماموستا غفوری یکی از راهکارهای مناسب در جهت مقابله با جنگ نرم دشمنان را نهادینه سازی ارزشها و هنجارهای اسلامی در میان اقشار مختلف مردم به ویژه دانش آموزان و دانشجویان اعلام و نتیجه آن را بیمه نمودن آحاد جامعه اسلامی در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن و جنگ نرم بدخواهان ملت بیان کرد.
وی اظهار کرد: دشمنان اسلام همواره در پی توطئه هایی برای نابودی کامل اسلام هستند و ضروری است مسلمانان با بصیرت، هماهنگی و اتحاد توطئه های دشمنان را خنثی کنند.
ماموستا غفوری تاکید کرد: مسلمانان اعم از شیعه و سنی باید با اتحاد و همبستگی در مقابل این گروه ها ایستاده و توطئه های دشمنان را خنثی و از اختلاف و تفرقه پرهیز کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار