فرمانده قرارگاه کربلا :

پیام شهدای مدافع حرم مقابله با استکبار جهانی و شهادت طلبی است

فرمانده قرارگاه کربلا گفت: شهیدان حسونی زاده و مختاربند از شهدایی هستند که در دوران دفاع مقدس بسیار اثرگذار بودند و در مدتی هم که در سوریه بودند، بسیار نقش آفرین بودند .
کد خبر: ۸۵۸۴۵۸۰
|
۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج به نقل از کوله بار ،سردار "احمد خادم سید الشهدا" فرمانده قرارگاه کربلا  بار اظهار کرد: همانطور که سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش در راه احیای دین به تکلیف خود در میدان مسلخ عشق عمل کردند، این شهدا هم از سیدالشهدا تبعیت و به تکلیف خود عمل کردند.
 
وی افزود: این شهیدان در نبرد با کسانی که به مقابله با دین خدا ایستاده اند، از حرم حضرت زینب(س) و رقیه(س) و حرمین شریفین در عراق و کربلا محافظت می کنند.
 
سردار "خادم سید الشهدا" گفت: ملت مسلمان ایران، نهضت اسلامی خود را با لبیک به امام امت ساماندهی و در دوران دفاع مقدس از حیثیت و کرامت خود دفاع کردند ؛ شهیدان حسونی زاده و مختاربند هم از شهدایی هستند که در دوران دفاع مقدس بسیار اثرگذار بودند و در مدتی که در سوریه حضور داشتند، بسیار نقش آفرین بودند .
 
وی در آخر تصریح کرد: پیام شهدای مدافع حرم از دوران دفاع مقدس تاکنون استقامت در راه خدا، مقابله با استکبار جهانی و شهادت طلبی است و مبارزان، شهدا و سرداران اینها را از نهضت عاشورا گرفته اند.
ارسال نظرات