سومین یادواره شهدای روستای جوزان شهرستان قوچان برگزار شد

همزمان با ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع)، سومین یادواره شهدای روستای جوزان شهرستان قوچان باحضورگسترده مردم و بسیجیان و مسئولین شهرستان قوچان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۴۸۴۸
|
۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، امام جمعه قوچان در این مراسم معنوی ضمن تسلیت ایام عزای امام حسین(ع) با اشاره به اینکه آمریکا به دنبال ملتی است که دنیا طلب و شکم پرست باشد، بیان داشت:  اگر ما در برابر آمریکا کوتاه بیاییم دیگر ملت های اسلامی که نظام جمهوری اسلامی ایران را به عنوان الگوی خود قرار داده اند چه می‌کنند.

حجت الاسلام طباطبایی ادامه داد: برای ظالم شعار مقاومت مضر است؛ برای مستکبر اگر بداند یک قومی در حال یادگیری مقاومت و ایستادگی در مقابل ظلم است ضرردارد؛ امام حسین (ع) کشتی نجات است که به ما یاد داده است که در برابر ظالم مقاومت کنیم.

وی در ادامه بیان داشت: ملتی که شهادت طلب باشد در مقابل دشمنان مقاومت می کند و از یاوه گویی و حرف های بی خود استکبار جهانی و شیطان بزرگ نمی ترسد.

طباطبایی با اشاره به فرمایش امام حسین (ع) "که حالا که ما برای مردن آماده می شویم چه بهترکه شهادت را انتخاب کنیم و این بهترین انتخاب است"، ابراز داشت: مرگ زیباست و این تفکر مجاهدالی الله است که به دنبال مرگ سرخ و شهادت در راه حق است لذا در مقابل کفر و ظالم همچون امام حسین(ع) تمام قد تا آخرین قطره خون خویش می ایستد و شهدای عزیز ما نیز نمونه ای از مجاهیدن الی الله بودند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها