خبرهای داغ:
مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمالشرق اعلام کرد:

نیروگاه سمنان به شبکه صوت و دیتای منطقه شمالشرق متصل شد

تاسيسات سوخت رساني نیروگاه سیکل ترکیبی قدس (شهید باکری) شهرستان سمنان با همت متخصصان این منطقه، به شبکه صوت و دیتای شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمالشرق متصل شد.
کد خبر: ۸۵۸۴۸۷۰
|
۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹
مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمالشرق در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار کرد: گفت: تاسيسات سوخت رساني نیروگاه سیکل ترکیبی قدس (شهید باکری) شهرستان سمنان با همت متخصصان این منطقه، به شبکه صوت و دیتای شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمالشرق متصل شد.

وی افزود: این پروژه پیش از این در نیروگاه شهید بسطامی شاهرود با موفقیت اجرا شده بود.

قاسم عرب‌یارمحمدی با اشاره به اینکه در آینده نزدیک همین پروژه را در نیروگاه شهرستان نیشابور نیز اجرا می‌کنیم، تصریح کرد: این طرح پس از بررسی و اخذ مجوز از مدیریت مخابرات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، در منطقه شمالشرق اجرا شده است.

وی اضافه کرد: یکی از بارزترین شاخصه‌های اجرای این طرح، صرفه جویی در هزینه اجرای اینگونه پروژه‌هاست.

عرب‌یارمحمدی خاطر نشان کرد: حضور همکاران ما در کلیه مراحل مطالعه، طراحی، امکان سنجی، نصب دکل بدون دخالت پیمانکار، یکی دیگر از شاخصه‌های مهم اجرای این پروژه است.

وی تاکید کرد: با تحقق این مهم، بزودی تمام تاسيسات سوخت رساني نیروگاه‌های منطقه شمالشرق به شبکه صوت و دیتای این منطقه متصل شده و امکان ارتباط دیتا، برید، CMMS و... برای آنها مهیا خواهد شد.

برگزاري 21 دوره آموزشی در نیمه اول امسال در منطقه شمالشرق

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمالشرق در قسمت دیگری از سخنانش با اشاره به برگزار 21 دوره آموزشی مختلف در شش ماهه اول امسال برای کارکنان این منطقه گفت: اين دوره‌ها با 19 استاد و انجام 8هزار و 280 نفر ساعت آموزش در جهت آموزش همکاران برگزار شده است.

وي تاكيد كرد: آموزش به کارکنان هر مجموعه‌ای كمك می‌كند تا به رشد و توانایی كافی در شغل خود دست یابند و با كارایی بیشتری كار كنند.

به گفته عرب‌یارمحمدی برگزاری دوره‌های آموزشی "CCNA SECURITY" توسط دکتر معتمدی‌فر، "رله‌های حفاظتی (زیمنس) ویژه کارکنان واحد برق" توسط مهندس محمدی افشار استاد دانشگاه علم و صنعت تهران، "مدیریت واکنش در شرایط اضطراری" توسط مهندس نصراصفهانی، "ایمنی و آتش نشانی عمومی" توسط سید محسن میرشجاع و... مهمترین دوره‌های برگزار شده در نیمه اول امسال است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها