خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی؛

زنگ ایثار و شجاعت در واحدهای بسیج دانش آموزی شاهرود به صدا در آمد

زنگ ایثار و شجاعت در واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی شاهرود به مناسبت هفته بسيج دانش آموزي به صدا در آمد.
کد خبر: ۸۵۸۷۸۳۵
|
۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، زنگ ایثار و شجاعت در سومین روز از هفته بسیج دانش آموزی در واحدهای مقاومت امیدان،پوینده،پیشگام بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود نواخته شد.

در مراسمی که در واحد پوینده شاهد با حضور مسئولین بسیج دانش آموزی حوزه ایمان برگزار شد، زنگ ایثار و شجاعت توسط مسئول بسیج دانش آموزی شاهرود نواخته شد.

سرهنگ جمال الدین غنایی در صبحگاه مشترک واحد شاهد در سخنانی با تبریک هفته بسیج دانش آموزی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز و بویژه شهید شاخص سال بسیج دانش آموزی شهید سلیمانی با بیان اینکه این هفته در جهت اشاعه تفکر بسیجی در بین دانش آموزان برگزار شده است اظهار کرد: دشمن امروز سرمایه گذاری روی شما نسل جوان نموده است و تلاش دارد با نفوذ در تفکر و اندیشه شما آینده انقلاب را به دست گیرد.

وی افزود: امروز آنچه سبب مصون سازی نسل جوان و نوجوان است تفکر بسیجی است و باید تلاش شود این تفکر در بین دانش آموزان و نسل جوان ما گسترش یابد.

مسئول بسیج دانش آموزی شاهرود با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف در هفته بسیج دانش آموزی بیان کرد: در این هفته برنامه های مختلف فرهنگی هنری ورزشی و بصیرتی در حال برگزاری است و امیدواریم شما دانش آموزان بسیجی از آنها استفاده نمایید.

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی و تجمع روز 13 آبان گفت: راهپیمایی استکبارستیزی روز 13 آبان با حضور اقشار مختلف مردم و به خصوص شما دانش آموزان در ساعت گل ساعت 10 صبح برگزار می شود و منتظر حضور شما هستیم.

غنایی با اشاره به مقابله با استکبار جهانی افزود: این مبارزه پایانی ندارد چرا که استکبار می خواهد ظلم و ستم و نفوذ کند و استقلال و آزادی را از ما صلب نماید و انقلاب اسلامی زیر بار این ظلم و ستم نخواهد رفت و استوار و محکم ایستاده است.

در این مراسم یکی از دانش آموزان بسیجی زندگی نامه شهید فهمیده را برای آکگاهی دانش آموزان قرائت کرد و دانش آموزان با سر دادن شعارهایی انزجار خود را از استکبار و به خصوص شیطان بزرگ آمریکا نشان دادند.

مشابهه این مراسم به همت حوزه های مقاومت بسیج کوثر و ایثار بسطام در واحدهای مقاومت با حضور مسئولین سپاه و آموزش و پرورش برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها