مسئول کمیته اعزام و اسکان ستاد راهیان نور مازندران :

هشتمین کاروان راهیان نور دانش آموزی مازندران به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند

مسئول کمیته اعزام و اسکان ستاد راهیان نور مازندران گفت: هشتمین کاروان راهیان نور دانش آموزی مازندران به تعداد 441 نفرعازم مناطق عملیاتی غرب کشور شدند.
کد خبر: ۸۵۸۷۹۲۰
|
۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج به نقل از کوله بار ،احمد غزالی فرد، مسئول  کمیته اعزام و اسکان ستاد راهیان نور استان مازندران  از اعزام هشتمین کاروان راهیان نور دانش آموزی استان مازندران به مناطق عملیاتی غرب کشور به تعداد 441 نفر از نواحی محمود آباد ، آمل ، نور و سوادکوه  خبر داد.
 
وی اظهار داشت: این کاروان با بدرقه مسئولین ، در قالب 10 اتوبوس عازم  سرزمین های نور غرب کشور شدند.
 
 این مقام مسئول  تصریح کرد: اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس به منظور انتقال فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت برای نسل جدید که دوران هشت سال دفاع مقدس را ندیده‌اند و افزایش روحیه از خود گذشتگی انجام می شود.
 
غزالی فرد گفت: منطقه کردستان جزو سخت ترین سرزمین ها برای جنگ و دفاع بوده است که سربازان جان برکف نظام مقدس جمهوری اسلامی در آنجا غریبانه به شهادت رسیدند و دانش آموزان با حضور خود در این مناطق، با آرمان‌های شهدا و امام راحل تجدید بیعت می‌کنند.
 
وی در پایان از دانش آموزان در خواست کرد تا از این فرصت برای آشنایی با دستاوردهای دوران دفاع مقدس و مقاومت رزمندگان استفاده کنند و این فرصت به وجود آمده را غنیمت شمارند.
 
 انتهای پیام/د
ارسال نظرات