مسئول سازمان اردویی راهیان نور سپاه شهداء :

اعزام یازدهمین کاروان راهیان نور دانش آموزی استان آذربایجان غربی

یازدهمین کاروان راهیان نور شمالغرب دانش آموزی استان آذربایجان غربی به تعداد 1230 نفر امروزبرای بازدید از یادمانها و زیارتگاههای مناطق عملیاتی استان در ارومیه اعزام شدند.
کد خبر: ۸۵۸۸۴۵۷
|
۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج به نقل از کوله بار ، مسئول سازمان اردویی راهیان نور سپاه شهداء گفت: تا پایان آبان ماه بیش از 30 هزار  دانش آموز دختر و پسر  را در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام  خواهیم کرد.
 
چراغی  گفت: راهیان نور از کارهای پسندیده ای است که باید بر آن تاکید زیادی شود و استان آذربایجان غربی از 26 مهر ماه کاروان های راهیان نور این استان را به مناطق عملیاتی اعزام کرده است.
 انتهای متن/د
 
 
وی افزود: در دور اول اعزام ها بیش از 5 هزار نفر از دانش آموز پسر را به مناطق عملیاتی اعزام کردیم که همزمان نمایش رزمی فرهنگی بصیرتی علمداران ولایت، نیزاجرا شد.
 
وی تصریح کرد: پیش بینی کرده ایم تا پایان آبان ماه حدود بیش از 30 هزار دانش آموز دخترو پسر  را به مناطق عملیاتی اعزام کنیم.
 
 
 
سرهنگ چراغی  در پایان خاطرنشان کرد: هدف از اجرای راهیان نور اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در حوزه سبک زندگی است که می خواهیم دانش آموزان از زندگی شهدا و آرمان های آن ها درس بگیرند که این درس ها را در هیچ کلاس درسی نخواهند آموخت مگر در این مکان های مقدس که با خون شهیدان عزیزمان آبیاری شده اند .
ارسال نظرات