خبرهای داغ:
معاون تربیت بدنی و سلامت استان قزوین

نفشه خطرپذیری در مدارس استان قزوین تدوین می‌شود

معاون تربیت بدنی و سلامت استان قزوین گفت: در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در بین دانش‌آموزان نقشه خطرپذیری در مدارس قزوین تدوین می‌شود.
کد خبر: ۸۵۸۹۰۰۱
|
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج ازقزوین ، عین اله صادقی در کمیته پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی که در سالن جلسات اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: استان قزوین در جشنواره نوجوان سالم در بین سایر استان‌های کشور عناوین و رتبه‌های خوبی کسب کرده است.
وی بیان کرد: در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در بین دانش‌آموزان نقشه خطرپذیری در مدارس قزوین تدوین می‌شود.
 صادقی ادامه داد: تدوین نقشه خطرپذیری در شناسایی و انجام اقدامات لازم در زمینه رفع آسیب‌های اجتماعی نقش بسزایی داشته که این امر باید مورد توجه مدیران و مسئولان مربوط قرار بگیرد.
معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: مدیران و مربیان مدارس با توجه به منطقه جغرافیایی مدارس و همچنین آسیب‌های اجتماعی شایع نسبت به تدوین نقشه خطرپذیری اقدام کرده و در جهت رفع این آسیب‌ها تلاش می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه والدین در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نقش ویژه‌ای دارند، تصریح کرد: آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد، رفتار جنسی پرخطر و افت تحصیلی که در کمین دانش‌آموزان است که مشارکت و تبادل نظر والدین در رفع این آسیب‌ها نقش بسزایی دارد.
صادقی گفت: دادگستری، نیروی انتظامی، بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی و سایر دستگاه‌های اجرایی در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی باید همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

 

1011/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها