خبرهای داغ:
به مناسبت یوم الله 13 آبان:

اطلاعیه سپاه حضرت ولی عصر(عج) به مناسبت یوم الله 13 آبان

سپاه ولی عصر(عج)خوزستان به مناسبت سالگرد حماسه ی 13 آبان اطلاعیه ای بدین شرح صادر کرد:
کد خبر: ۸۵۸۹۴۰۹
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۵

سپاه ولی عصر(عج) به مناسبت سالگرد حماسه ی 13 آبان اطلاعیه ای بدین شرح صادر کرد:

سیزدهم ابان تاریخ انقلاب اسلامی ایران همواره روز مقابله حق و باطل بوده است دقیقا به همین دلیل یکسال پس از شهادت دانش آموزان در دانشگاه و درست در سالروز 13 آبان 58 ایران اسلامی شاهد جلوه دیگری از این رویارویی میان جبهه حق علیه باطل بود. در این روز یکباره به حیات سیاسی مملو از خباثت امریکا و عملکرد سازمان جهنمی سیا در ایران خاتمه داده شد و مزدورانی که پس از پیروزی انقلاب  اسلامی دائما به فتنه انگیزی و ماجراجویی علیه نهضت اسلامی ایران مشغول بودند به گروگان گرفته شدند و لانه پر از فساد و جاسوسی آنان که به اشتباه (سفارت) لقب گرفته بود تعطیل گردید.

اشغال لانه جاسوسی امریکا در تهران و گروگانگیری جاسوسان دیپلمات نمای کاخ سفید ، تنها یک حادثه سیاسی در حد تعطیل شدن سفارتخانه یک کشور در کشور دیگر نبوده و بلکه آغاز تحول عمیقی بود که در خاورمیانه و در سطح جهان در جهت عریان ساختن ماهیت پنهان شده زمامداران واشینگتن سیاست خارجی امریکا به و قوع پیوسته بود.

سیزده آبان از خاطره انگیزترین روزهای انقلاب شکوهمند اسلامی است شاید تاریخ معاصر ما روزی بدین اهمیت و بزرگی کمتر به یاد داشته باشید

سیزدهم آبان سالروز انقلابی بزرگترو سالگشت تبعید بنیانگذار جمهوری اسلامی و روز دانش آموز است هریک از این مناسبتها خودکافی است که نظرها را به خود برگرداند و دیده ها را خیره کند.

در سالگرد سیزدهم آبان که استکبار جهان با فتنه در بین مسلمین و راه اندازی گمراهان تکفیری و خائنین به خانه ی خدا در صدد است تصویری زشت از اسلام ارائه دهند و باکشتار مسلمین در سراسرمنطقه بلوا و آشوب بپا کرده اند بر ماست که با هوشیاری از ولایت فقیه وسیزدهم آبان حماسه ای دیگر خلق کنیم.

ما پاسداران و بسیجیان همگام با مردم شریف و هوشیار خوزستان ضمن گرامیداشت این روز بیادماندنی یکبار دیگر به دشمنان تاکید می کنیم که استکبار جهانی قابل اعتماد نیست وتنها راه رهایی قیام علیه ستم پیشگان و جهان خواران می باشد.

    

 

                                                                                      روابط عمومی و تبلیغات سپاه ولی عصر(عج)خوزستان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار