خبرهای داغ:
حجت الاسلام حسین خنفری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در شهرستان باوی با حضور در دفتر امام جمعه شهر ویس با طلاب ،اساتید و روحانیون این شهر دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۵۹۶۲۹۳
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج باوی؛در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین آفرین امام جمعه محترم شهر ویس ، رئیس سازمان تبلیغات و مسئول ستاد زکات شهرستان باوی حضور داشتند.

حجت الاسلام آفرین گفت :القاء تفکر، تدین و تعقل از مواردی است که طلاب باید در آن پیشتاز باشند و در این زمینه با دغدغه پیش بروند.
اگر افراد جامعه تفکر و تعقل و تدین نداشته باشند، قدرت تشخیص حق از باطل را نخواهند داشت و در این صورت دشمن می‌تواند به هر شکلی که می‌خواهد بر کشور تسلط پیدا کند.

در این دیدار مسئول دفتر نمایندگی با تاکید بر اینکه طلاب و روحانیون در کنار پاسداران انقلاب اسلامی در تقویت معنویت و مکارم اخلاقی تاثیر بسزایی دارد.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اولویت اول آن معنویت و ایمان و مکارم اخلاق است که با حضور دائم طلاب و روحانیون در این سازمان میتوان روحیه ایمان و اعتقادات شیعه را افزایش داد.

وی از روحانیون خواست در برنامه های ملی و سیاسی و مذهبی در کنار پاسداران منویات مقام معظم رهبری را در شهرستان باوی پیاده سازی کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار