خبرهای داغ:
مدیریت آموزش و پرورش تاکستان:

13 آبان روز بیعت مجدد دانش آموزان با ولایت برای نابودی استکبار جهانی است

مدیریت آموزش و پرورش تاکستان گفت: 13 آبان روز بیعت مجدد دانش آموزان با ولایت برای نابودی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکاست.
کد خبر: ۸۵۸۹۴۹۴
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از تاکستان، سید ابوالفضل فاضلی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان تاکستان در گفتگو با خبرنگار بسیج از تاکستان با گرامیداشت سیزدهم آبان 58، این روز را یادآور خروج انقلابی دانش آموزان علیه رژیم طاغوت وابسته  به استکبار جهانی خواند و افزود: دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان  نوبت صبح و بعد از ظهر مدارس فردا استوارتر از گذشته و با بسیج تمامی اعضای در راهپیمایی دشمن شکن 13 آبان حضور جانانه خواهد داشت.

مدیریت آموزش و پرورش شهرستان عنوان کرد: برگزاری برنامه های فرهنگی در مدارس، غبارروبی و نثار شاخه های گل بر مزار شهدای دانش آموز ،فضا آرایی مدارس و حضور پرشور دانش آموزان به ویژه اعضای بسیج دانش آموزی از جمله فعالیت های آموزش و پرورش در یوم الله 13 آبان است.

فاضلی اظهار کرد: 13 آبان روز بیعت مجدد دانش آموزان و ملت با ولایت برای نابودی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکاست و در این مسیر الهی دانش آموزان،فرهنگیان با  حضور پرشور و انقلابی، دین خود را به اسلام و انقلاب ادا خواهند کرد.

این مسئول با بیان اینکه در تجمع استکبار ستیزی فردا سیزدهم آبان تمامی دانش آموزان و فرهنگیان حضور خواهند داشت افزود: با توجه به قرار گرفتن در آستانه چهلمین روز شهادت حجاج در حادثه منا دانش آموزان تاکستانی با حمل پلاکاردهایی بی کفایتی آل سعود در حج امسال و جنایات آنان در کشتار مسلمانان را محکوم خواهند کرد.

7002/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها