امام جمعه تربت جام:

شعار مرگ بر امریکا، استکبار جهانی را پای میز مذاکره کشاند

امام جمعه تربت جام با بیان اینکه حذف شعار استکبارستیزی عملی مغرضانه و ساده لوحانه است گفت: شعار مرگ بر امریکا بود که استکبار جهانی را پای میز مذاکره کشاند.
کد خبر: ۸۵۸۹۸۷۲
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، همزمان با یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهنی و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بدست دانشجویان پیرو خط امام راهپیمایی بزرگ استکبار ستیزی با حضور امامان جمعه، علما، فرماندار، مسئولان و کارکنان ادارات نهادها، قشرهای مختلف مردم شیعه وسنی و شرکت گسترده دانش آموزان از میدان ولی عصر(عج) تا مجموعه ورزشی وحدت برگزار شد.

شرکت کنندگان در مسیر راهپیمایی با سردادن شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده ، ماهمه سرباز توییم خامنه ای گوش به فرمان توییم خامنه ای در محل مجموعه ورزشی وحدت تجمع نمودند.

امام جمعه تربت جام با تشکر و قدردانی از حضور پرشور قشرهای مختلف مردم و بویژه دانش آموزان گفت: نهضت عاشواری امام حسین (ع) و قیام حضرت امام خمینی (ره) برگرفته از منش استکبار ستیزی نبی مکرم اسلام(ص) بود.

حجت الاسلام موسوی فر افزود: پیام امروز مردان انقلابی ایران اسلامی به تأسی از پیام امام سجاد(ع) و خواهران بابصیر نیز حضرت از زینب کبری(س) است.

وی با اشاره به این که حذف شعار مرگ برآمریکا؛ مغرضانه،ساده لوحی و نشانه نفوذ آمریکایی هاست تصریح کرد: سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و هم پیمانانش بود که استکبار جهانی را پای میز مذاکره کشاند، بنابراین آمریکا از دشمنی با ایران دست بردار نیست.
وی تاکید کرد: تنها را رسیدن به قله های پیروزی و پیمودن اهداف اصلی انقلاب اسلامی ایثار، مقاومت و بصیرت افزایی است.

در پایان مراسم قعطنامه راهپیمایی قرائت که با سردادن الله اکبر و خامنه ای رهبر شرکت کنندگان مورد تایید قرار گرفت و در بند آخر آن نیز پرچم آمریکا و اسرائیل به آتش کشیده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها