خبرهای داغ:
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی:

غفلت و بی تفاوتی ما نسبت به شیطان بزرگ یکی از راه های نفوذ دشمن است

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از راههی نفوذ دشمن غفلت و بی تفاوتی ما نسبت به شیطان بزرگ و اهداف و نقشه های پیدا و پنهان اوست و باید با بصیرت و تبعیت از ولایت و راه شهدا و ایثارگران به سمت تحقق وعهده الهی پیش برویم.
کد خبر: ۸۵۸۹۹۶۱
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکتراحمدرضا دستغیب در اجتماع مردم شاهرود به مناسبت 13 آبان روز ملی مبارزه بااستکبارجهانی در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 13 آبان و گرامیداشت روز ملی استکبار ستیزی با بیان اینکه آمریکا دشمن درجه اول و قسم خورده ماست اظهار کرد: آمریکا از دوران ستم شاهی با ملت ما دشمن بوده و تمام هدف او از دست یابی به ایران ذخایر مادی آن و مقعیت استراتژیک ایران بوده است.

وی افزود: آمریکا بعد از سرنگو.نی رژیم منحوس پهلوی رویکرد خود را نسبت به ایران تغییر داد و با توجه به ظهور انقلاب اسلامی و قدرتی مستحکم در برابر زیادخواهی خود در جهان تلاش کرد تا انقلاب را سرنگون نماید و امروز رویارویی آمریکا با انقلاب اسلامی تغییر شکل داده و با استراتژی جدید وارد کارزار شده است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا از ابتدای انقلاب تاکنون تمام تلاش خود را برای تغییر انقلاب بکار گرفته است خاطر نشان کرد: امروز آمریکا با نقشه جدید و پروژه نفوذ تلاش دارد بر جامعه و دولت ما اثربگذارد و باید مراقب بود.

وی با بیان اینکه حق و باطل امروز کاملاً مشهود در مقابل یکدیگر قرار گرفته اند بیان کرد: امروز جبهه حق ایران اسلامی است و جبهه باطل آمریکا و استکبارجهانی هستند که تلاش دارند با تمام توان جبهه حق را از میان بردارند و در این زمینه از هیچ اقدامی ابلائی ندارند.

دستغیب با بیان اینکه این جنگ بین حقر و باطل همیشه ادامه خواهد داشت تاکید کرد: جبهه باطل هیچگاه از مواضع خود کوتاه نمی آید و در این شرایط جبهه حق نیز تلاش خود را بکار خواهد بست را جبهه باطل را از میدان بیرون نماید و این وعده الهی است که مستضعفان عالم بر مستکبران اعلم پیروز خواهند شد و امروز می بینیم که جبهه باطل تضعیف شده و جبهه حق در حال رشد است.

وی با اشاره به دست یابی به این وعده الهی گفت: دست یابی به این وعده بدون شناخت ،نقشه راه ،و دشمن شناسی امکان پذیر نیست و برای عبور از این شرایط باید گوش به فرمان ولایت باشیم و از تدابیر و رهنمود های ایشان پیروی کنیم.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه راه مقام معظم رهبری همان راه امام(ره) است عنوان کرد: رهبر انقلاب با مدیریت خود توانسته تاکنون نظام اسلامی را از بحران های مختلف به سلامت عبور دهد و این تدابیر ایشان است که توطئه های دشمنان را نقش برآب می کند.

وی تاکید کرد: ملت ایران اسلامی هیچگاه مخالفت با آمریکا و نشان دادن چهره آشکار دشمن را از یاد و خاطر نخواهد برُد و شعار مرگ برآمریکا یک راهبرد برای انقلاب در مقابله با شیوه استکباری آمریکا خواهد بود.

دستغیب با اشاره به مراقبت از غفلت و بی تفاوتی در مسیر و روزمره گی افزود: یکی از راه های نفوذ دشمن غفلت و بی تفاوتی ما نسبت به شیطان بزرگ و اهداف و نقشه های پیدا و پنهان اوست و باید با بصیرت و تبعیت از ولایت و راه شهدا و ایثارگران به سمت تحقق وعهده الهی پیش برویم.

وی با اشاره به ترفندهای آمریکا گفت: دفاع ازدمکراسی و حقوق بشر از ترفند آمریکا ست و باید بدانیم که خود دولت آمریکا بزرگترین منشا تروریسم و خشونت و حامی حکومت های مستبد منطقه خلیج فارس است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها