خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شاهرود خبر داد؛

برگزاری رزمایش الی بیت المقدس 4 در بسطام

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود گفت: رزمایش الی بیت المقدس 4 با حضور 6 گردان در منطقه بسطام شهرستان شاهرود برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۹۰۲۰۴
|
۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۰
فرمانده سپاه شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری رزمایش الی بیت المقدس4 در شهرستان شاهرود اظهار کرد: این رزمایش 14 و 15 آبان ماه در منطقه بسطام با حضور پنج گردان بیت‌المقدس، یک گردان کوثر و یک گردان امام حسین (ع) برگزار خواهد شد.

سرهنگ پاسدار حمید دامغانی افزود: در این رزمایش دو روزه بسیجیان به اجرای رزمایش و صبحگاه مشترک خواهند پرداخت.

وی با اشاره به برنامه های این دو روز رزمایش اظهار کرد: گردان های شرکت کننده در روز اول رزمایش با تجمع در امامزاده محمد بسطام و توجیه به رزمایش برنامه را در قالب تاکتیک های عمومی مقابله با ناآرامی،کنترل معابر وصولی و امداد و نجات پیگیری می نمایند.

دامغانی خاطر نشان کرد: در روز دوم رزمایش که با دعای ندبه و برگزاری صبحگاه با سخنرانی سردار فرماندهی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان آغاز می شود بسیجیان در رزمایش هلی برن و ضد هلی برن،دفاع از کوی و برزن در شهر بسطام و دفاع ثابت و تاخیری و عملیات تاخیری مبتنی بر پدافندغیرعامل در اردوگاه قدس سپاه شاهرود در منطقه عمومی بسطام شرکت می کنند.

فرمانده سپاه شاهرود هدف از این رزمایش را آمادگی نیروها برای اجرای منویات رهبر فرزانه انقلاب عنوان کرد و افزود: ارتقای توان رزم بسیجیان و ایجاد قدرت بازدارنگی جمهوری اسلامی در برابر تهدیدات دشمنان و نمایش قدرت و اقتدار بسیج در مقابله با ناآرامی های داخلی از اهداف برگزاری این رزمایش است.

وی تصریح کرد: این رزمایش دو روزه تجلی حضور بسیجیان در صحنه و لبیک به ندای امام خامنه ای در حمایت از انقلاب اسلامی و مبارزه با استکبار جهانی و آمادگی برای مقابله با بروز ناآرامی ها و اغتشاشات احتمالی دشمنان داخلی و خارجی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها