مسئول سازمان اردویی و راهیان نور استان ایلام :

امروز؛ آغاز مجدد اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموزی ایلام پس از وقوع سیل

مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: اعزام سه کاروان راهیان نور دانش آموزی که هفته گذشته به دلیل وقوع سیلاب در استان ایلام کنسل شده بود از امروز آغاز می شود.
کد خبر: ۸۵۹۰۶۶۳
|
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج به نقل از کوله بار ،حجت منصوربیگی گفت: با آغاز اردوهای راهیان نور دانش آموزی استان ایلام از 13 مهر ماه تاکنون موفق به اعزام 3650 نفر از دانش آموزان استان در قالب اردوهای راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس شده ایم.
 
مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه تاکنون تمام دانش آموزان ایلامی که به مناطق عملیاتی اعزام شده اند برادر بوده اند افزود: اردوهای  راهیان نور دانش آموزی خواهران نیز از اوایل بهمن ماه آغاز خواهد شد.
 
منصوربیگی با اشاره به اینکه امروز سیزدهمین کاروان استان ایلام به سرزمین های نور اعزام شدند افزود: اعزام سه کاروان راهیان نور دانش آموزی که هفته گذشته به دلیل وقوع سیلاب در استان ایلام کنسل شده بود از امروز آغاز می شود.
 
وی اظهار کرد: دانش آموزان استان ایلام طی یک سفر دو روزه از یادمان های استان بازدید می کنند که عمده این یادمان ها شامل یادمان های شهدای شرهانی, نقطه ایثار مهران و قرارگاه امیرالمومنین(ع) می شود همچنین یادمان فتح المبین واقع در شمال استان خوزستان نیز مورد بازدید زائران راهیان نور قرار می گیرد.
 
مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام اضافه کرد: سهمیه ای که برای استان ایلام به منظور اعزام دانش آموزان به سرزمین های نور در نظر گرفته شده 11 هزار و 400 نفر است که تا پایان آبان ماه 5500 نفر از این سهمیه محقق خواهد شد.
انتهای پیام/ ف
ارسال نظرات