خبرهای داغ:
به گزارش بسیج

نشست هم اندیشی اساتید قزوین با حضور رییس بسیج اساتید کل کشور برگزار شد

نشست هم اندیشی اساتید برجسنه قزوین با حضور دکتر صلاحی رییس بسیج اساتید کل کشور برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۰۷۳۷
|
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج  از قزوین، همایش فرهنگی و سیاسی اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های استان قزوین در سالن اجتماعات علامه رفیعی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد.

 در این نشست  بر توجه به اقدامات خصمانه و دشمنی‌های مستمر نظام سلطه و استکبارگر که در رأس آن‌ها آمریکا قرار دارد مورد توجه قرار گرفت.

اساتید و اعضای هیئت علمی بسیجی دانشگاه‌های استان قزوین بر این باور بودند که نیروهای نخبه و فرهیخته جامعه که در جایگاه استادی در دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی حضور دارند باید برای توسعه و اعتلای فکری و فرهنگی جامعه تلاش بیشتری انجام داده و حضور خود را به صورت برجسته نشان دهند.

کارشناسان و فرهیختگان حاضر در همایش فرهنگی و سیاسی اساتید دانشگاه‌های استان قزوین تلاش داشتند علاوه بر بصیرت‌افزایی و ارتقای آگاهی‌های اجتماعی خود و خانواده برای رشد بصیرت و دانش سیاسی فرهنگی سایر اقشار جامعه نیز تلاش کنند.

اقدامات و برنامه‌های مورد نظر اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های استان قزوین می‌تواند منجر به افزایش آگاهی اجتماعی قشرهای مردمی و ایجاد جامعه‌ای امن و بدون تهدیدهای خارجی در حوزه‌های فرهنگی و سیاسی شود.

1004/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها