مسئول سازمان اردویی و راهیان نور خراسان رضوی :

اعزام 13 هزار دانش آموز از خراسان رضوی به سرزمین های نور

مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه امام رضا(ع) استان خراسان رضوی گفت: تاکنون 13 هزار دانش آموز استان در قالب اردوهای راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شده اند.
کد خبر: ۸۵۹۱۱۷۸
|
۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲
به گزارش سرویسی راهیان نور خبرگزاری بسیج به نقل از کوله بار ،عباس صالحی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور دانش آموزی در استان خراسان رضوی از 15 مهرماه آغاز شده است گفت: تاکنون 13 هزار نفر از دانش آموزان استان خراسان رضوی در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.
 
مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه امام رضا(ع) استان خراسان رضوی افزود: از این تعداد 8900 نفر را برادران و مابقی را خواهران تشکیل می دهند.
 
صالحی با اشاره به اینکه تاکنون 34 کاروان از استان خراسان رضوی به سرزمین های نور اعزام شدند افزود: مقصد همه دانش آموزان برای حضور در مناطق عملیاتی معطوف به استان خوزستان می شود و ما نیز شش روز میزبان این دانش آموزان هستیم.
 
وی اظهار کرد: عمده یادمان هایی که توسط دانش آموزان استان مورد بازدید قرار می گیرد شامل یادمان های والفجر8, شلمچه, هویزه, دهلاویه, عشایر خوزستان و چزابه می شود.
 
مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه امام رضا(ع) استان خراسان رضوی اضافه کرد: سهمیه ای که برای استان خراسان رضوی به منظور اعزام دانش آموزان به سرزمین های نور در نظر گرفته شده 30 هزار نفر است که تا پایان بهمن ماه باید این سهمیه محقق شود.
انتهای پیام/ ف
ارسال نظرات