مسئول بسیج اساتید تربت جام:

کامل ترین راه رسیدن به حيات طيبه سبک زندگی اسلامی و قرآنی است.

مسئول بسیج اساتید تربت جام گفت: کامل ترین راه رسیدن به هدف متعالی و حیات طیبه، سبک زندگی اسلامی و قرآنی است؛ که دنیا تشنه حقایق آن است.
کد خبر: ۸۵۹۱۶۵۶
|
۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱

به گزرش خبرگزاري بسيج از خراسان رضوي، دکتر محمد حسن حسن زاده در كارگاه مهارت آموزی سبک زندگی فردی و سازمانی كه در تربت جام برگزار شد با بیان این که انسان در زندگی روزمره برای رسیدن به هدف متعالی به پنج اصل متکی است افزود: زندگی بدون هدف بی معناست، هدف به انسان انگیزه می دهد و هدف متعالی رسیدن به لقاءا... است.

استاد دانشگاه تربت جام تفکر و تعقل را از دیگر اصول پنجگانه سبگ زندگی معرفی و تصریح کرد: تربیت نسلی متفکرِ، خداباور و عاشق اهل بیت علیهم السلام یکی از نیاز های جامعه اسلامی ایرانی است بنابراین تفکر به تعقل می گراید و کسی که عاقل باشد آینده نگر است.

دکتر حسن زاده خاطرنشان کرد: با تفکر جهت دار انقلابی، بسیجی و پیرو آرمان های امام راحل و شهدا؛ می توان به سمت اسلام ناب محمدی، فرهنگ سرخ حسینی و آینده سبز مهدوی حرکت کرد.

وی با اشاره به این که نگهداشتن دین در آخرالزمان همانند نگهداشتن آتش در کف دست است گفت: لزوم تقوای الهی؛ انجام واجباب و ترک محرمات از دیگر اصول سبک زندگی اسلامی و قرآنی است.

وی با تأکید بر لزوم سلامت بهداشت روح و روان گفت: در تغذیه از منظر قرآن و اسلام منابع عظیمی همچون طب النبی، طب الصادق و طب الرضا از اهل بیت علیهم السلام به یادگار مانده است که باید الگوی رفتاری جامعه اسلامی قرار گیرد.

وی در پایان یادآورشد: در سبک زندگی اسلامی ایرانی چهار بُعد؛ زیستی، روانی، اجتماعی و معنوی مد نظر است که هر کدام مکمل دیگری است.

گفتنی است؛ گارگاه مهارت آموزی سبک زندگی فردی و سازمانی به همت معاونت روابط عمومی و تبلیغات درحسینیه روحانی شهید حسین واعظی برگزارشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها