خبرهای داغ:
با موافقت وزارت علوم صورت گرفت :

افزایش دو رشته درسی به آموزشکده فنی حرفه ای سما دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود

معاون سما دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود از افزایش 2 رشته جدید به جمع رشته های آموزشکده فنی و حرفه‌ای سما با تصویب دفتر گسترش وزارت علوم و تحقیقات فناوری خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۱۶۹۲
|
۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷
محمدحسن بهشتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود گفت: با اضافه شدن این رشته‌ها مجموع رشته‌های آموزشکده فنی و حرفه‌ای سما شاهرود به 10 رشته رسید.

وی اظهار داشت رشته‌های یاد شده شامل نقشه کشی معماری و الکترونیک- الکترونیک عمومی می‌باشد که این آموزشکده علاوه بر رشته‌های جدید 8 رشته تربیت‌بدنی، حسابداری، ساختمان، کامپیوتر، نقشه‌کشی عمومی گرایش نقشه کشی و طراحی صنعتی، ابراز دقیق، برق صنعتی، صنایع شیمیایی و معدن را نیز دارد .

بهشتی بیان کرد : داوطلبان ورود به آموزشکده می‌توانند جهت ثبت‌نام از نیمسال دوم بدون آزمون در این رشته‌ها شرکت نمایند و برای ثبت نام اولیه ابتدا باید به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه نموده و سپس برای قطعی کردن ثبت نام خود به آموزشکده مراجعه نمایند.

معاون سما دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با اشاره به برنامه‌های در دست اقدام این حوزه، ادامه داد تاسیس و راه‌اندازی مراکز آموزشی مختلف از جمله ابتدایی دخترانه، دبیرستان پسرانه (دوره اول)، آموزشگاه علمی آزاد، آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در رشته‌های کامپیوتر و حسابداری و تجهیز مدارس به فناوری‌های نوین و هوشمند در جهت بسترسازی مناسب برای رشد و ارتقاء کیفیت آموزشی در سال 1395 به صورت جدی پیگیری خواهد شد.

بهشتی افزود : در مدارس سما علاوه بر آموزش‌های معمول، توجه به مباحث فرهنگی و قرآنی و نیز آموزش مهارت‌های زندگی، بررسی سلامت جسمی و روحی در سرلوحه فعالیت‌ها می‌باشد.

حوزه معاونت سما دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود علاوه بر آموزشکده فنی و حرفه‌ای دارای پیش دبستان و دبستان پسرانه، دبیرستان پسرانه (دوره دوم) و آموزشگاه آزاد زبان‌های خارجی است که از مراکز آموزشی موفق، مجهز و با کادری مجرب در سطح شهرستان شاهرود می‌باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها