یک زائر خارجی راهیان نور مطرح کرد:

رسانه های غربی درباره ایران دروغ می گویند

این زائر راهیان نور گفت: بیشتر جوانان مالزی در زمان جنگ تحمیلی طرفدار ایران بودند اما کاری از دستشان بر نمی آمد و فقط می توانستند برای رزمنده های ایرانی دعا کنند.
کد خبر: ۸۵۹۲۴۱۸
|
۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،سید هاشم علوی, زائر مالزیایی طی سفر و بازدیدش از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس گفت: قبل از حضورم در ایران فکر می کردم ایران کشوری تروریست است و این جریان فکری نیز از خبرهایی نشات گرفته بود که از سوی رسانه های مالزی گفته می شد و آنها این چنین عنوان می کردند که ایران کشوری عقب مانده و دینشان با بقیه مسلمانان فرق می کند و می گفتند که در ایران سنی ها را می کشند و خیلی افراطی عمل می کنند.
 
این دانشجو ادامه داد: بعد از حضورم در ایران فهمیدم که ایران کشوری خوب و برحق است و همه رسانه ها در مورد ایران دروغ می گفتند. من خودم شاهد این بودم که مردم ایران چگونه با اخلاق اسلامی زندگی می کنند و حتی حاضر هستند جانشان را فدای اسلام و اهل بیت (ع) کنند. در اینجا دیدم که حکومت به مردم خدمت می کند و مردم در خدمت حکومت نیستند و این برایم تازگی داشت.
 
وی گفت: در زمان جنگ ایران و عراق جوان بودم اما در همان ایام هم دلم با ایران بود و می توانم بگویم که بیشتر جوانان مالزی آن زمان طرفدار ایران بودند اما کاری از دستمان بر نمی آمد و فقط برای رزمنده های ایرانی دعا می کردیم و به کشور ایران افتخار می کنم که با همه فشارها، به این پیشرفت ها دست پیدا کرده است و به خودشان متکی هستند.
انتهای پیام/ ف
ارسال نظرات
آخرین اخبار